




















Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik had misschien allang mijn 205 ingeruild voor een zo’n CX als die ver***** belastingmaatregel niet was ingevoerd. Dan is de keuze toch ruimer, en ik ben toch wel meer een S2 man. En de T2 S2 helemaal top!

Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 15-03-2009
- ID/DS ds/fd
- C5 2.0 HDi 110 break
- Xsara xsara 16i coupe automaat
- CX RD Turbo
Wel een mooie
Maar ook een mooie prijs
Deze moet weg zeker
binnen een week €800 in prijs gezakt .
http://www.leboncoin.fr/voitures/159872358.htm?ca=12_s
Ik heb van deze eigenaar een turbo diesel gekocht
en deze ook gezien EEN PLAATJE
BETER GELAST DOOR EEN DWAAS DAN GELEASED DOOR DE BAAS
Staat ook in de advertentie, dat er haast is. Voor de liefhebbers, bieden maar !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Dat is leuk ! Een armsteun en nog voor bicolorleer ook !
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/143824127.htm?ca=12_s
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl





















Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Is zeker een S1 steun of is hij voor ook goed voor een S2?
Zijn volgens mij hetzelfde, zij het dat op de één wat extra onderdelen zitten. Daar is wat mee. Weet niet meer wat. Jim had daar ooit wat over geschreven volgens mij.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Robin Visser schreef:Dat is leuk ! Een armsteun en nog voor bicolorleer ook !
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/143824127.htm?ca=12_s
bicolor leer is alleen op S1 geleverd, dus waarom zou je deze steun überhaupt in een S2 willen gebruiken?
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Als de steun gelijk is aan een serie 2 steun en steunen in het algemeen lastig te krijgen zijn: deze steun kopen, ouwe stoel scoren in ‘jouw’ bekleding en deze steun overtrekken?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 15-03-2009
- ID/DS ds/fd
- C5 2.0 HDi 110 break
- Xsara xsara 16i coupe automaat
- CX RD Turbo
Robin Visser schreef:Staat ook in de advertentie, dat er haast is. Voor de liefhebbers, bieden maar !
Waarschijnlijk loopt de verbouwing van de woning uit de hand ,
of teveel in de papieren .
Zoals gezegd toen ik de RD TURBO heb opgehaald zat hij midden
in de verbouwing van zijn huis .
BETER GELAST DOOR EEN DWAAS DAN GELEASED DOOR DE BAAS
Tinfoil schreef:bicolor leer is alleen op S1 geleverd, dus waarom zou je deze steun überhaupt in een S2 willen gebruiken?
Omdat middenarmsteunen zeldzaam zijn en deze prima opnieuw is te bekleden, ook al is die van bicolor leer. Ook voor auto’s met zo’n interieur is willekeurig welke armsteun opnieuw te bekleden. Je hoeft er dus niet op te blijven zitten totdat je kunt ruilen. Je kunt uiteraard proberen er een slaatje uit te slaan met deze of gene handelaar die zowel een bicolor interieur als armsteunen heeft. Eerst dit ding kopen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl




































Totaal aantal Berichten: 17421
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Een Orphée !!!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!





















Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Een Orphée, “blue” motion !!!
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Die Orphée is economisch toto; een dergelijke schade aan het voorfront kost zeker €4000 om te repareren.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Maar als ik de foto’s zo zie, is hij zeker getaxeerd op €6000,-. Met een casco verzekering is dat zo hersteld.

Totaal aantal Berichten: 34
Geregistreerd: 15-03-2009
- ID/DS ds/fd
- C5 2.0 HDi 110 break
- Xsara xsara 16i coupe automaat
- CX RD Turbo
Je kunt hem ook slopen en verkopen in onderdelen.
Brengt ie altijd zijn prijs op.
BETER GELAST DOOR EEN DWAAS DAN GELEASED DOOR DE BAAS