Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Aaaargh
De ideale onderdelendonor voor mijn Pallas. Geen 600 euro over helaas. Geen 6 ook…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
En meer dan 6 euro kost het zeker, zelfs als Mulder met z’n beroemde glimlach de prijs zo ver omlaag onderhandelt: het transport is ook niet gratis…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mooie wágeu!
zijdelings tegen een lantaarnpaal geschoven? Als ze voor de rest zo knap is als ze lijkt dan moet het toch goed te doen zijn om haar weer mooi op te knappen? Er zal vast onderhuids ook wel het een en ander in elkaar gedrukt zijn, maar toch..

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Hé Yke, die discussie hebben we toch al een paar keer gehad? Als repareren zich zelfs voor een Orphée niet loont, dan toch ook niet voor deze?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 15738
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
En laten we nu vooral niet in elk topic waar een CX met een deuk voorbij komt dezelfde discussie opnieuw aanwakkeren.
Mulder schreef:Aaaargh
De ideale onderdelendonor voor mijn Pallas. Geen 600 euro over helaas. Geen 6 ook…
Kleur is volgens mij geen Vert Papyrus, maar Vert Iroise. Net een tint harder groen.

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Zou kunnen, het is één van beide in ieder geval.
De mate van appeltjesgroenheid is bij mijn eigen CX ook erg afhankelijk van het licht.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
RensKorevaar schreef:Hé Yke, die discussie hebben we toch al een paar keer gehad? Als repareren zich zelfs voor een Orphée niet loont, dan toch ook niet voor deze?
Het hoeft ook niet lonend te zijn. Zelf doen is de enige optie. ze is zo mooi..
Wat staat er nou eigenlijk in die advertentie? Hij doet het wel maar je moet toch een plateau meenemen?
Er is wel meer kapot. Af fabriek had de auto namelijk geen gebutste bumpers en open knipperlichten dat ik me kan herinneren. Ik denk, dat als je van dichtbij gaat kijken, er wel meer narigheid aan het licht komt. Niet voor niks hoeft de auto maar E 600,- op te brengen. Dat zal niet zijn omdat de auto op het spatscherm na in perfecte conditie is. Voor een hobbyist is dit wel degelijk lonend. Die heeft namelijk een besteding voor z’n vrije tijd gevonden. Tja en als er dan toch CX-en worden gered, dan het liefst van dit soort snoepjes. Er staat inderdaad, dat een hele hoop dingen het doet, maar dat er toch een plateau mee moet. Wellicht dat ze toch wat moeite heeft met sturen door het tikkie.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
graddus schreef:En laten we nu vooral niet in elk topic waar een CX met een deuk voorbij komt dezelfde discussie opnieuw aanwakkeren.
Okay, okay, sorry. Effe niet alles gevolgd. Deze schoonheid al voorbij gekomen ? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsdfae1hcoey Zo’n zelfde snoepje als de appeltjesgroene, maar dan net anders.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Tsja Robin
Edit: ik zie nu dat de link niet meer werkt, maar enfin. Het was dezelfde. Walgelijk mooi ding inderdaad.
Way out in the water, see it swimming.

- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Dat rood blijft toch ook een mooie kleur, al heb ik het persoonlijk niet zo op die vinyldaken…

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Voor de liefhebbers van die rode Pallas, kwijl hier maar even verder!
Way out in the water, see it swimming.

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ongelooflijk, wow!! En die prijs vind ik nou eens niet overvraagd!
Voor liefhebbers van foto’s is dit helemaal een feest…