





















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Interieur is blauwgrijs/cassis, dashboard en tapijten zijn cassis, zetels zijn grijs/blauw gestreept. Dit was destijds een originele configuratie!
Ik heb deze auto n.l. ooit in het echt gezien, toen deze nog van een vorige eigenaar was.
Hij zocht toen hoofdsteunen voor achterin en stuurde me onderstaande foto.
Edit: hoe moet ik eigenlijk zo’n thumbnail plaatje plaatsen? Als ik “attachments” wil bijvoegen gebeurt er niks.
Dan maar weer even zo:
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Als de foto te groot is, gebeurt er niets. Je krijgt ook geen melding. Mag niet groter zijn dan 500 kB geloof ik. Bovenstaande foto ziet er behoorlijk groot uit.



















Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
En hier is ‘ie nog geschaald… de afbeelding is 1600x1200… dat is dus íetsje meer dan 500 KB
Maar dit is eigenlijk gewoon beter, want zo wordt de opslagcapaciteit van het forum niet belast! Dus: goedzo Léo
Way out in the water, see it swimming.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
De foto zoals ik hem op het bureaublad even had opgeslagen is maar 307kb hoor!
1200 x 1600 is niet persé een heel groot bestand, het aantal dpi speelt toch ook mee?
Sorry voor het off-topic trouwens.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D





















Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
La Léo schreef:De foto zoals ik hem op het bureaublad even had opgeslagen is maar 307kb hoor!
Sorry voor het off-topic trouwens.
Als je de foto aanklikt via de rechter muisknop, dan kan je hem bewerken. Onder afbeelding: uitrekken/hellen kiezen, en dan kan je een bijv. 50% (2x)aangeven en dan wordt hij al 50% kleiner
Sorry Mod..
Nog een mooie Ambulance zonder prijs welliswaar…

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Chrispy70 schreef:bonetone schreef:Die ‘vreemde’ serie 2 uit 1974 is nu weer te koop met kapotte motor….
Inderdaad een vreemde. Ben benieuwd naar het type interieur en dashboard.
Ook serie 2. Goed gedaan dus. En verder moeten we die discussie maar niet opnieuw gaan aanwakkeren…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Over ambulances gesproken, er staan een paar mooie op leboncoin:
Nog zo’n mooie serie 1
Een hele mooie serie 2
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Op zich zou dat helemaal niet onhandig zijn voor mij, m’n eigen ambulance.
Mooie exemplaren hoor!




Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
bonetone schreef:Die ‘vreemde’ serie 2 uit 1974 is nu weer te koop met kapotte motor….
Nu met meer foto’s.
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.
In ieder geval een eerlijk verhaal erbij. Gezien dit probleem vrees ik dat er toch niet meer in zit dan onderdelendonor. En hoewel de verkoper er kennelijk anders over denkt, is dat toch ook weer niet zo erg. Zo te zien is de auto inderdaad netjes en dan worden er andere CX-en mee gered.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Lijkt mij ook de enige juiste oplossing met dit ding, maarja ik als serie 1 bezitter heb er niks aan aangezien het gewoon een “echte”” serie 2 is.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Een mooie GTI Turbo 1 uit 1986. Helaas met roest aan het open dak.
Deze ‘83-er op LPG ziet er ook fantastisch uit moet ik zeggen!!

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mooi. Wel even bellen voordat je gaat kijken…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)














































Totaal aantal Berichten: 43413
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En de hond thuislaten…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
En vooral niet melden dat je weleens op dit forum rondhangt!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D