hang er dan ook meteen een 16V blok in
ben benieuwd hoe ie er in het echt uitziet…
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
GAHAAF ![]()
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ziet er leuk uit ![]()
Ziet er allemaal erg goed uit!!! ZX stuur staat erg goed in een BX, is ‘t makkelijk over te zetten?? Misschien dat ik ‘t wel een erg leuke tip vind, zit er copyright op?? ![]()
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
btw wel ff je auto wassen ![]()
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ziet er allemaal erg goed uit!!! ZX stuur staat erg goed in een BX, is ‘t makkelijk over te zetten?? Misschien dat ik ‘t wel een erg leuke tip vind, zit er copyright op??
Nou ik had ‘m al uit een BX op de sloop gehaald, de aanpassingen waren al gedaan. Volgens mij is de enige aanpassing dat het nokje van de richtingaanwijzerring bij een zx aan de andere kant zit. Kwestie van dat passen maken, niks moeilijks verder
Gaaf! We hebben bijna hetzelfde stuur! Staat goed met die skirts!
Nu nog een mooie sportuitlaat en de achterbumper ff wit spuiten en dan issie helemaal perfect ![]()
Ja doe dan gelijk ook ff andere velgen, die Gti velgen
haha
ziet er goed uit Harm ! moet je het bumperlippie ook nog effe wit spuiten
het zx stuur vind ik jammer maar smaken verschillen !
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
ZX driespaaks stuur zit er in… Heb er op de sloop twee gehaald voor een tientje (nu zijn er alleen nog maar van die saaie tweespaaks dingen
) één met leren bekleding en rode randjes om de spaken en één die gewoon helemaal zwart is zonder leer. Heb er nu het gewone zwarte stuur in. Het nokje zit inderdaad aan de onderkant bij een BX stuur en aan de bovenkant bij een ZX stuur dus je moet hier even een gaatje in prikken, is niet zo moeilijk inderdaad. Voor de rest wilde ik maar geen skirts op de break gaan zetten ![]()
Trouwens: je richtingaanwijzerhandel zit nu wel wat verder weg ![]()
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tja, ik ben er persoonlijk geen fan van, maar dat zegt niks natuurlijk. Ik kan me voorstelen dat je de side-skirts mooi vindt.
Maareh, dat stuur, is dat vooruitgang? Ik zie dat niet echt eigenlijk…
Trouwens: je richtingaanwijzerhandel zit nu wel wat verder weg
Mwah maar ietsje… ik heb er ook even een peugeot 205-gti-stuur in gehad, en daar is ‘t nog veel erger bij.
moet je het bumperlippie ook nog effe wit spuiten
Mja voorlopig laat ik ‘m zo, het wordt anders wel heel erg wit aan de voorkant denk ik.
Bovendien wil ik niet beschuldigd worden van tuning… ![]()
Maareh, dat stuur, is dat vooruitgang? Ik zie dat niet echt eigenlijk…
Qua zithouding zeker wel, een bx-stuur zit altijd nogal ver van me af. Een peugeot-stuur zit juist weer veel verder naar je toe, zodat je de stengels amper bereikt. dat zx-stuur zit er precies tussenin, dus voorlopig laat ik ‘t zo.
En als ‘t me niet meer bevalt heb ik nog een hele collectie sturen om uit te kiezen, ik heb nu zo vaak gewisseld dat ik dat bijna onder het rijden kan.
@voge:
Maak ff een foto en plaats ‘t in m’n sturentopic? ![]()
OEH Harm, dat ziet er wel mooi uit joh, met dit skirts. Toch raar hoe zoiets ‘kleins’ zo’n groot verschil kan maken. Wanneer ga je ze er daadwerkelijk op schroeven?
Enne, hoeveel stuurtjes heb je onderhand wel niet? ![]()
Ze erop plakken zal erg binnenkort zijn denk ik ![]()
Ik heb nu 4 sturen:
- BX chic stuur
- AX stuur
- peugeot 205 GTI stuur
- ZX stuur
![]()