Totaal aantal Berichten: 15738
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ik blijf het mooi vinden, dit rood. Volgens de annonce is de laklaag de originele, al kan die best plaatselijk verkleurd zijn natuurlijk.
Er zit in igg een serie2 klep op. zo origine is ie niet meer.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Voor de Serié 2 liefhebbers hier een hele nette 22TRS in Alicante. Rouge Florentin met beige interieur, net een ton gelopen en omdat ze Spaans is uiteraard met airco.
Enkele maanden geleden stond ook al een nagenoeg identiek exemplaar in Barcelona te koop, met 1000km minder op de teller, voor €2000,- minder. Je zou haast denken dat het om dezelfde gaat en dat de huidige verkoper haar van Barcelona naar Alicante heeft gereden om weer door te verkopen. Maar dit is een ‘88er en in Barça betrof het een ‘86er.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Wie redt deze moegestreden, maar wel origineel NL dame!?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Qua roest en rottigheid kon het best wel eens meevallen met deze dame heeft in mei 2010 nog 2 jaar apk gekregen.
Het is iig een zeldzaam vroeg exemplaar met orgineel Nederlands kenteken en eens een keer een andere kleur dan Sable Cendre.
@Niels niks voor jouw staat ook vlakbij voor je.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Deze dame gaat gered worden als ik de biedingen zie.zeker weten een leuk ding.

- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Zien er mij meer als sloopprijzen uit…
Inderdaad sloopprijzen maar dat betekent nog niet dat ze gesloopt gaat worden!!

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Weet jij meer dan
ik denk iig dat je voor niet al te veel geld een leuk exemplaar op de kop kunt tikken en en die biedingen van martkplaats moet je altijd even serieus nemen.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Als dit niet uniek is, dan eet ik m’n Berlingo op.
De verlengde Tissier Prestige van Honecker staat te koop
Way out in the water, see it swimming.
Citaat uit artikel:
“a car he’d loved so much that he’d already placed several models in the state fleet. This one, ....”
Dat ligt best zwaar op de maag zo’n Berlingo denk ik. Wat mij betreft hoeft het niet in één keer Niels . Er is er volgens mij al ‘ns eerder een Prestige van Honecker voorbij gekomen hier.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Al weer?
Citroen!
Dus Niels, gewoon beginnen bij het ontbijt de aanstaande dagen met het wat lichtere spul, ik zou zeggen, dat banden wel moeten gaan en dan langzaam opbouwen en vooraal goed blijven kouwen. Dat laatste, dat is echt essentieel ! En ook niet gelijk ‘s ochtends aan het plaatwerk beginnen. Voor ontbijt wat klein spul, spiegels of zo. ‘s Avonds een spatbord. En wie weet kun je wel een vriendendiner houden voor het echte werk, het casco en zo….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Sorry Robin maar ik moet even ingrijpen. Als jij het voor het zeggen krijgt, verdwijnt mijn CX-transport-alternatief* in Niels’ maag en dat kunnen we niet hebben.
Voor zover ik de verhalen ken waren Honecker’s CX-en allemaal door Carlsson gebouwd, een Tissiervariant kende ik nog niet en deze voiture, met die in vinyl gevatte zijruit waar de verlenging heeft plaatsgevonden, heb ik nog nooit eerder gezien. Niels, wat mij betreft kan de Berlingo blijven waar-ie is, als je honger krijgt neem je maar een muffin ofzo.
Off topic? Hoezo off topic?
* Na al mijn geklaag dat mijn CX een drama is om naar Ikea of Hornbach te gaan kreeg Niels medelijden met me en bood onbaatzuchtig aan dat ik zijn Berlingo wel eens mocht lenen. Hij zou zich dan opofferen en tijdelijk in mijn CX gaan rijden…

- 2CV 2CV6 Spécial
- GS/GSA Special
Ik vind anders dat er ook gewoon staat dat Honecker de CX-prestige zo geweldig vond dat hij er al een paar van had en daarom bij Tissier deze extra lange versie bestelde…
It was a version of the Citroën CX Prestige, a car he’d loved so much that he’d already placed several models in the state fleet. This one, a CX 25 Prestige Turbo 2, was ordered with an elongated wheelbase by the Tissier company and ominous factory-gray anthracite paint that reminded him of carefree summers along the river Blies.
Kortom zoveel interpretaties als er lezers zijn