Totaal aantal Berichten: 11882
- Xantia TD SX
Volgens mij heb ik hier de exacte versie:
Willys 8-88 ‘Streamlined Eight’ Custom Sedan. Het kan ook een 6-90 ‘Streamlined’ zijn, maar dat is aan de hand van de foto niet te zeggen.
Aan het kenteken hebben we niks denk ik, dat zal ongetwijfeld nog een provinciaal kenteken zijn waarvan bij mijn weten geen register beschikbaar en/of openbaar zijn. Het laatste provinciale kenteken werd pas in 1956 ingenomen na een overgangsperiode van maar liefst 6 jaar…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Wat mij betreft is dit helemaal goed, “and as close as it gets”!! De kleppen van de motorkap en de juiste dakrand overtuigen mij wel!
Aan jou de eer Derk om een nieuwe te posten!!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 7609
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
De radiator gril klopt - Willys dus.
Nou Derk, verras ons maar weer eens! Hebben we weer wat te doen tijdens den lunch!!

- Xantia TD SX
Whoops. Ongemerkt zomaar de lunch laten voorbijgaan Ik was dan ook in de veronderstelling dat deze buiten de competitie viel. Maar goed, ik ga even wat creëren…
Zoiets dan maar?
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Morris Marina 2drs (oftewel coupe)

- Xantia TD SX
Zo, dat is weer rap geregeld! Nieuwe dan maar weer…
Derk

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive

- Xantia TD SX
Tweedeurs Austin Allegro?
Derk
Zal toch niet waar zijn?? 2x BLC? Ik gok op de Lancia Beta Montecarlo

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Penny Lane schreef:Willys 8-88 ‘Streamlined Eight’ Custom Sedan. Het kan ook een 6-90 ‘Streamlined’ zijn, maar dat is aan de hand van de foto niet te zeggen.
Aan het kenteken hebben we niks denk ik, dat zal ongetwijfeld nog een provinciaal kenteken zijn waarvan bij mijn weten geen register beschikbaar en/of openbaar zijn. Het laatste provinciale kenteken werd pas in 1956 ingenomen na een overgangsperiode van maar liefst 6 jaar…
Derk
Te gek Mannen!!!
Wat goed van jullie, en zo exact!!! Daar was ik zelf nooit opgekomen. Ik associeer Willys - zoals zovelen waarschijnlijk - uitsluitend met de jeep. Zal het mijn vader ook vertellen, wellicht gaat er dan een belletje rinkelen?
Over het kenteken heb je gelijk Derk: dat was een persoonsgebonden kenteken, beginnend met de letter ‘G’ van de provincie Noord-Holland. Mijn opa heeft dat kenteken zelf nog jaren gevoerd, nadat mijn overgrootvader in 1936 verongelukte met zijn motorfiets, dus blijkbaar waren die platen overdraagbaar.
De oorzaak van dit motorongeluk is overigens nooit opgehelderd, maar vrijwel zeker was er ook een automobiel bij betrokken. Dronken bestuurder wellicht? Het gebeurde ‘s avonds laat en aangezien in die tijd alleen notabelen (plus dan mijn overgrootvader) in auto’s reden, denken wij dat het een doofpotzaakje is geworden. We hebben er alleen nog een klein krantenknipseltje van dat mijn opa altijd bewaard heeft…
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Penny Lane schreef:Tweedeurs Austin Allegro?
Derk
Denk toch dat ie goed is Derk! Kan me nog herinneren dat mijn ouders nog serieus naar de stationversie gekeken hebben. Was best een leuk model destijds en weer eens wat anders.
Maar het werd gewoon weer een GS special

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
@La Leo: goed clubje hier op dit formum hè?
En aan de anderen: ja, de eigenhuisconcurent van de Marina, de Allegro. Mijn eerste autootje in varkensdiaree okerbruin met luxe optie in de vorm van een vinyl dak. Dronk een carter (afgewerkte olie - ik was ook niet helemaal gek) leeg op een tank benzine. En koste 200 gulden minder dan de WA verzekering.
Derk, bedenk je iets verkoelends voor dit weekend?

- Xantia TD SX
break23m schreef:
Derk, bedenk je iets verkoelends voor dit weekend?
Dat mag geen enkel probleem zijn!
Derk
Zie ik nou een lantaarnpaal gespiegeld in de lak of is dat daadwerkelijk een vouw die bij het model hoort??