hendel motorkap
shooterke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 01-05-2011

- Berlingo XTR
Gepost: 08 juni 2011 10:25 PM

wou deze avond motorkap openen, hendel breekt af. terwijl ik alles volgens het boekje deed.

Morgen naar dealer bellen, moet woensdag toch binnen voor herstelling rubber buitenkant vooraan aan passagierszijde is deel losgekomen.

Hopelijk is dit ook garantie, 4 problemen op bijna 4 maand tijd. Nooit nog een Citroen voor mij!!

Profiel  
 
Gepost: 08 juni 2011 10:28 PM
  [ # 1 ]

Heel fijn, twee berichten, twee keer om te zagen. Wij zijn hier niet de klantendienst van Citroen, dus wat denk je daar mee te bereiken?

Profiel  
 
shooterke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 01-05-2011

- Berlingo XTR
Gepost: 08 juni 2011 10:43 PM
  [ # 2 ]

Mensen hebben recht op de waarheid en dat kwetst blijkbaar!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43419
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 08 juni 2011 10:54 PM
  [ # 3 ]
shooterke schreef:

Hopelijk is dit ook garantie, 4 problemen op bijna 4 maand tijd. Nooit nog een Citroen voor mij!!

Noem je dat problemen? Moet je eens een audi, bmw of opel kopen! Alles kan een keer misgaan. Wat je nu noemt als “probleem” is de naam probleem niet eens waard. Hooguit het woord “ongemak”.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
shooterke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 01-05-2011

- Berlingo XTR
Gepost: 08 juni 2011 10:59 PM
  [ # 4 ]

en wie vergoedt de dagen verlof die ik moest nemen voor wagen te brengen en te halen in garage met de vorige problemen. Jaren VW gehad nooit iets aan geweest!!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43419
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 08 juni 2011 11:07 PM
  [ # 5 ]
shooterke schreef:

en wie vergoedt de dagen verlof die ik moest nemen voor wagen te brengen en te halen in garage met de vorige problemen.

Geen mens natuurlijk. Dagen verlof? Breng je je wagen naar de fabriek voor herstel?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
shooterke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 01-05-2011

- Berlingo XTR
Gepost: 08 juni 2011 11:24 PM
  [ # 6 ]

weet je wat jullie vinden dit allemaal normaal precies dat je met een nieuwe wagen elke maand wl is ne keer naar de garage moet om dit of dat te herstellen.

Dan wil ik wel is zien hoe jullie zouden reageren, gaat over een auto niet over een radio!

Profiel  
 
Gepost: 08 juni 2011 11:24 PM
  [ # 7 ]

Laten we dan eens iets constructiefs schrijven. Het valt mij op dat het voornamelijk Vlaamse gebruikers zijn die hier hun gal komen spuwen over het product dat ze hebben gekocht. Behoudens dat dit ook telkens mensen zijn die voor het eerst in een Citroen rijden (wat natuurlijk geen excuus mag zijn, elk product moet goed zijn), valt ook op dat tachtig procent van het daaropvolgende gezeur over de afhandeling van de klachten door Citroen gaat. Me dunkt dat er dan iets schort aan het dealernetwerk en/of de opstelling van de Belgische importeur. De voorkomende problemen zullen bij de in Nederland geleverde auto’s waarschijnlijk ook voorkomen, maar gezien het feit dat die klanten hier op het forum op een heel andere manier reageren zijn er in mijn ogen dus twee mogelijkheden. De eerste is dat de importeur in Nederland meer werk maakt van klanttevredenheid. De tweede is dat de gemiddelde Vlaming liever klaagt tegen gelijken dan tegen mensen die hij als tegenstander ziet. Let op, dit is geen uit de lucht gegrepen veronderstelling, ik ken wat van culturele diversiteit en sociologische geografie. Dus nogmaals, het is niet verboden om hier aan te geven wat er mis gaat, maar het wordt zeker niet op prijs gesteld dat er in de eerste twee berichten eigenlijk alleen maar geroepen wordt dat VW beter is en Citroen een slecht product. Daar gaat dit forum niet over en daar heeft ook geen enkele andere gebruiker wat aan. Duidelijk zo?

Profiel  
 
shooterke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 01-05-2011

- Berlingo XTR
Gepost: 08 juni 2011 11:34 PM
  [ # 8 ]

Beweer niet dat VW beter is misschien verkeerd uitgedrukt, Dealer van VW en Customer Service Belgie zijn stukken beter.

Klopt is mijn eerste Citroen, op aanraden van een heleboel vrienden en collega’s. Maar dan vraag ik mij af na dat ik deze klachten zowel heb uitgelegd aan mijn dealer als via mail en telefoon aan citroen belgie (raar maar de eerste telefoon zat ik callcenter Peugeot, wist wel dat die samenwerkten maar blijkbaar is dat precies hetzelfde)

Er tot nu toe geen enige vorm is van verontschuldeging of eventuele compensatie (verloning) van de geleden ongemakken.

En dat mijn dealer zelf blijkbaar dit allemaal logisch vindt, zou ik de chef zijn had ik toch als klantendienst die mails en telefoons naar citroen zelf gedaan!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook