Ik heb het gevoel dat dit een ontwerp is van een van de italiaanse design huizen en dat er een dikke ordinaire amerikaanse V8 in ligt…Het lijkt me geen Ferrari, die zijn wat delicater qua ontwerp…
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Nee, het is geen ontwerp van een Italiaans designhuis. Het is wel een Italiaan maar dat was al opgemerkt. Als jullie nog een hint willen dan hoor ik het wel
Ik zal nog een hint weggeven.
Dit is een model dat haar typenaam heeft omgedraaid omdat ze dachten dat de oorspronkelijke typenaam gepatenteerd was door Ford.
Ik heb zo’n beetje heel de riedel aan Intermeccanica’s, Osca’s etc etc gehad maar vindt geen gelijkenis
Otto Vu ........
meer ga ik echt niet weggeven Alhoewel ik het nu al weggegeven heb

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Ik weet hem mooie auto hoor, ben momenteel ziek en heb even niet de kracht om een nieuw plaatje te maken.
dus jongens zet um op.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Is het een Ferrari 250 GT Scagletti?
Nee, dat is m niet! Enne: Beterschap!

Totaal aantal Berichten: 11883
- Xantia TD SX
Nou ja, deze Fiat Otto Vu is het dan dus.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Helemaal goed! De volgende weer voor jou!

Totaal aantal Berichten: 11883
- Xantia TD SX
En de volgende is deze:
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Leon75 schreef:Ik zal nog een hint weggeven.
Dit is een model dat haar typenaam heeft omgedraaid omdat ze dachten dat de oorspronkelijke typenaam gepatenteerd was door Ford.
Sorry, kom een beetje laat binnen maar hoe zit dat Ford typenaam verhaal dan precies??

Totaal aantal Berichten: 280
- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Volgens mij gebruikte Ford V8, en maakte Fiat er vanwege het vermeende patent 8V van. Maar bij Fiat vinden ze het wel vaker leuk om met namen te spelen (bijvoorbeeld Coupé Fiat in plaats van Fiat Coupé).
Juistem!
En voor wat het nieuwe raadplaatje….ik heb een sterk vermoeden dat het Engels is? Heb al Wolseley, Riley en consorten bekeken maar helaas niets passends gevonden.

Totaal aantal Berichten: 10299
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Of toch weer een Japanse kloon?
Citroen!