Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 11883
- Xantia TD SX
Ha, als je weet wat het is begrijp je de hint meteen. Je gaat het pas zien als je het door heb
Maar serieus: doe maar alleen het merk. Voor zover ik kan zien zijn de verschillen de types niet echt zichtbaar verschillend.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 654
- GS/GSA 1220 Club break
whaha, vind dat cryptische gehint ook wel mooi:
In meerkleurige uitvoering kun je haar maar beter uit de buurt van je kinderen houden
GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99
Er gaat n lichtje branden hier. Ik snap alleen de tweede hint hierboven niet. Ik denk dat ik m heb: Als het alleen om het merk gaat dan zeg ik Piper!
Lijkt me goed Leon! Djie… Piper Cup vliegtuigje en welpje…Nooit van gehoord…kan trouwens die blauwe niet eens vinden…

Totaal aantal Berichten: 11883
- Xantia TD SX
Piper it is. Of je nou ‘n GTT, een GT4 of whatever neemt: zie de verschillen maar eens te vinden. Daarbij moest elk van de 80 á 100 afgeleverde exemplaren in eigen beheer afgebouwd worden, dus zeg het maar!
Wat betreft het welpje: het vliegtuigje is de Piper J-3 Cub oftewel welp .
En dan nog even het prentje van deze Piper:
Leon, ‘t is weer tijd voor ‘n nieuwe!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb mij helemaal suf gezocht naar een blauwe 2 zits coupe met vleugeldeuren. Google levert echter geen enkele hit op, dus de aanwijziging was wel nodig…...
Hierbij mijn opgave:
Suc6!
Knap hoor! Een voordeeltje; met al dat gezoek kom je wel weer een hoop leuk nieuw materiaal tegen!
edit: Dit is de Moretti 750 Coupe Turismo
Maar het is niet helemaal eerlijk. Je kunt het zoekplaatje uploaden bij google en dan zoekt hij een overeenkomstige foto. Bij de Piper werkte dat niet omdat denk ik de uitsnede te klein was of omdat het plaatje niet op het net te vinden is. Hoe gaan we hier nu mee om??? Zo is er natuurlijk geen kunst aan…
Maar hij is goed hoor!! Wat n fantastische auto is die Moretti!! Altijd een oogje op gehad. Hierbij nog een stukje over de auto:
http://www.sportscardigest.com/moretti-750-gran-sport-car-profile/
En hoe gaan we hier mee om?? Geen plaatjes meer van Google afhalen denk ik….
Tsja, dan moet ik heel wat autoshows af om foto’s te maken vrees ik. Zo had ik die Sunbeam Tiger coupe gepost, die oranje, en die raadde Derk ook meteen. Vond het verdacht dus ik heb de uitsnede ge-upload maar daar kwam dan weer niet meteen de afbeelding naar voren.
Misschien moet je eerst zelf testen op google voordat je plaatst??
Dat ga ik doen. Nu wacht ik weer op jouw bijdrage!! Snel raden = snel plaatsen

Totaal aantal Berichten: 654
- GS/GSA 1220 Club break
Leon75 schreef:...de tweede hint…
ik doelde op de Pied Piper
GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99
Aha! Net als de auto nog nooit van gehoord.

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
jensen interceptor?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “