Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Gisteren Mevr maar weer eens uit de schuur gehaald aangezien het deze week droog schijnt te blijven.
starten, lopen lekker rijden…... niks aan de hand.
vanmorgen om 4.15 naar het werk, en dat is toch echt minder erg als je in een DS mag stappen op maandag morgen.
totdat… je een penetrante beznine lucht ruikt en de benzine meter gewoon ziet zakken….
op de parkeerplaats bij het werk ( het gebeurde gelukkig net voor ik er was ) een breed spoor benzine en een grote plas onder de auto.
Even gewacht om te zien of er geen brand uitbrak, en later toen het weer licht was buiten reeds snel gevonden wat het probleem was.
de slang tussen de benzine pomp en de carb…. die is best lek !
Dit is nu al de 2de keer dat ze zichzelf in de brand probeert te steken, het lijkt wel een tibetaanse monnik

- ID/DS D-Super
ohhh alarrruuummm hoor ik net dat ik ff bij mijn auto moet gaan kijken.. staan er 6 brandweermannen en nog wat bedrijfsbeveiligers te panieken om mijn auto.
levensgevaarlijk die benzine !!! lol, nou ze hebben alles netjes opgeruimd in elk geval en ik moest beloven dat ik hem zou repareren voor ik verder ging rijden.. hehe, ik stond daar dus met de benzine slang in mijn hand duh
Hahahaha, ze komen altijd als je ze NIET nodig hebt.

- ID/DS D-Super

- ID/DS D-Super

- ID/DS D-Super

Totaal aantal Berichten: 1351
- ID/DS Pallas 2.3 carb BVM (Gebouwd in Zuid-Afrika)
Ahhhh, das jammer! Ga je een andere kopen?

- ID/DS D-Super
Nee, ‘t geld is ff op…...

Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Jammer, ik las net je topic van voren van uit de stalling moeten halen en verkopen tot hoop en weer plezier van het rijden tot nu uiteindelijk toch verkopen.
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.