2 van de 2
 < Vorige 1 2

Knarsen bij schakelen
jeroentje
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 591

- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive
Gepost: 27 augustus 2011 11:57 PM
  [ # 16 ]

Heb ooit eens gehad dat de draaipunten van de bediening allemaal netjes ingevet waren. 30 jaar geleden….... Dus vet was knoerend hard. Na alles netjes schoon te maken en in te vetten schakelde alles weer heerlijk. Kun je in ieder geval makkelijk checken, en vernaggel je geen afstelling mee.

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

Gepost: 28 augustus 2011 01:21 AM
  [ # 17 ]
jeroentje schreef:

Heb ooit eens gehad dat de draaipunten van de bediening allemaal netjes ingevet waren. 30 jaar geleden….... Dus vet was knoerend hard. Na alles netjes schoon te maken en in te vetten schakelde alles weer heerlijk. Kun je in ieder geval makkelijk checken, en vernaggel je geen afstelling mee.

Gaat is alleen maar soepeler van schakelen, de TS bedoelt dat hij niet goed ontkoppelt Wink

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

Gepost: 28 augustus 2011 01:21 AM
  [ # 18 ]

edit : 1 keer is genoeg huh

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  

robinrossie
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 851

Gepost: 28 augustus 2011 01:17 PM
  [ # 19 ]

Ik heb het boekje nog een goed doorgelezen en heb gevonden dat het koppelingspedaal op 142 mm moet staan, maar verder kom ik er niet uit.

Maar dan komt het waar staan volgende maten allemaal voor,

spellig tussen koppeling en lagerhuis?
Als de koppeling is ingeschakeld.

-At the trust race 1mm
-At the push-rod   2mm

With 9mmm spacer between push-rod and bell housing pedal mist return to free position after one full down stroke.

Kan iemand mij uitleggen wat nou precies de bedoeling is ik ben al bij een paar man wezen vragen ma niemand die het helemaal snapt.

Overigens ik zet hem gisteren in zn achteruit met de koppeling in en het was net een automaat ik hoefde niks te doen en kwam gewoon in het parkeervak terecht die staat dus echt duidelijk niet goed.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook