5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
plaatsing stuurhuis
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 28 augustus 2011 10:22 PM
  [ # 61 ]

das inderdaad een idee, moet ik eens bekijken bij klaarlichte dag!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25738
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 28 augustus 2011 10:31 PM
  [ # 62 ]

Lees je maar even in, hoe je dat aanpakt. Veercylinders en hoogteregelaars beïnvloeden het pompgedrag niet.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
D5super
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 24-07-2010

Gepost: 28 augustus 2011 11:20 PM
  [ # 63 ]

Weet niet of je er wat aan hebt, maar hier sloeg de pomp ook elke 15 sec aan, een paar seconden, na de voorraadbol vervangen te hebben, was dit weer 40 a 60 seconden. Ook blijft de dame veel langer in de rijstand hangen dan een uur.

Groeten Erik

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook