Hallo daar allemaal,
Weer een beetje nieuwe informatie en ook nieuwe foto’s
Kent er iemand op het forum Jan leeftijd ongeveer 65 jaar uit de woonplaats Gilze-Rijen hij heeft mijn citroen D super (zie mijn profiel foto) gerestaureerd wel alweer wat jaren geleden ik denk zo rond 1998 - 2000. Ik weet helaas niet zijn achternaam. Jan heeft de auto verkocht in 2008 aan degene waarvan ik de auto nu heb gekocht in september 2010. Graag zou ik met hem in contact willen komen voor meer informatie over mijn Citroen.
Het enigste wat ik weet is dat hij in de buurt van een militaire basis woont in Gilze-Rijen dat is mij verteld en in een doodlopende straat in een rijtjes huis. Wat mij ook nog is verteld toen ze daar weggereden met de DS zijn ze 2x links gegaan en toen zaten ze op een hele grote weg met aan de linkse kant na een paar honderd meter een tankstation. Dat wisten ze nog want daar hadden ze getankt.
Misschien herkent iemand de mensen op de nieuwe foto’s ? dit is niet Jan maar een daarvan is de spuiter.
Misschien herkent iemand deze mensen ?
Alvast bedankt voor de medewerking !!

Totaal aantal Berichten: 7618
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Dat moet dan in Rijen zijn, vanaf Gilze kan ik dit niet plaatsen. Aan de Rijksweg 282 Zit op de hoek met de Broerdijk een takstation. De Evergembaan is een doodlopende weg, waarvandaan het twee keer links is om op de Rijksweg te komen. Tot zover Google Maps. Succes!
Beste break23m,
Bedankt voor je bericht !!
Na aanleiding van je bericht denk ik dan het dan de Stedenbaan is is ook doodlopende weg zo te zien en daar staan huizen ook een paar in een rij !
De Evergembaan staan geen huizen maar is er heel dichtbij
Zegt jouw de Stedenbaan wat ?
Alvast bedankt.
Grt Erwin

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Niet echt - is ook bedrijventerrein. Maar ik woon al jaren niet meer in de buurt van Rijen. Nu over naar de brabanders die daar nog wonen.
Was het een zelftankstation? Er staat er namelijk 1 vlak langs de A58 op de hoek van de burgemeester Letschertweg en Nerhoven.
Beste Hans,
Bedankt voor je bericht.
Dan zou ik even moeten navragen aan de vorige eigenaar dit zal in 2008 zijn geweest dat hij daar heeft getankt.
Grt Erwin
“Het tankstation was wel bemand maar je moest er wel zelf tanken en betalen aan de kassa”
Heb ik zojuist doorgekregen.
Het tankstation welke ik bedoelde is een volledig selftankservice station.
Wat mogelijk ook nog een optie zou kunnen zijn, is dat zij het tankstation op de A58 bedoelden. Deze ligt ongeveer 2 km na de oprit richting Breda vanaf Gilze-Rijen. Dit station ligt echter wel aan de rechterkant van de weg. Als dit zo is, dan kunnen zij uit Gilze zijn gekomen. Het station aan de A58 is een Shell Station. Je moet zelf tanken en binnen afrekenen.

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Na twee keer links een hele grote weg - dat zal toch de A58 niet zijn? Een snelweg herkennen de mensen toch wel?