Momenteel heb ik een paar kleine deukjes in mijn RVS bumper.
Googlen leverde weinig resultaat op mensen/bedrijven die deze deuk kunnen herstellen.
Veel suggesties over warm stoken, mallen maken van hout en terug kloppen met een bolhamer.
Voor dat ik daadwerkelijk hiermee ga beginnen toch maar eerst hier de vraag neerleggen.
Wie heeft ervaring, kan het of weet iemand die het kan.
Joris
ik heb nog wel een ongedeukte bumper voor je ik heb er nog 4 liggen kun je er een uit zoeken voor klein prijsje groetjes peter
Strijkend de wereld rond
Ja ik heb nog ongedrukte achterbumpers
Strijkend de wereld rond

Totaal aantal Berichten: 1347
- ID/DS Pallas 2.3 carb BVM (Gebouwd in Zuid-Afrika)
Ik heb ook een lelijk deukje in mijn voorbumper, maar woon nogal uit de buurt. ik vind dit daarom wel een mooi topic! Iemand ervaring met uitdeuken van RVS?
Ik heb laatst wel mijn RVS break achterbumper (die vangrail) rechtgebogen, maar dat viel nog niet mee. Hij heeft ook een klein deukje. Ik heb het even geprobeerd met een bol hamertje, maar ben meteen gestopt uit angst het alleen maar lelijker te maken.

Totaal aantal Berichten: 839
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
English wheel werkt het mooiste, vindt je nog wel bij plaatwerkers en constructiebedrijven

Totaal aantal Berichten: 833
- ID/DS DS 20 Pallas BVH
Ware het niet dat de bumber niet tussen het upper wheel en de lower anvil wil vanwege de kromming… Engels wiel wil dus niet. Je zal met een plaatwerkhamer en een tas aan de gang moeten. Het liefst een z.g. slapper. Zoek eens op allmetalshaping.org en http://www.metalmeet.com/forum op planashing. Leesvoer tot volgend jaar! Bolhamer is voor deze klus niet echt geschikt. Je volgende zoekterm is shrinking disc.
Deze plaatwerker http://www.bensmetalshapingshop.nl/ kan het zeker weten. Ik weet alleen niet wat voor een klussen hij aanneemt. Je kunt hem eens vragen.
Dank je wel, goeie link.
Dit is info waar ik mee vooruit kan. Heb een keer de zeer leerzame plaatwerk-introcursus via de club gedaan, heel leerzaam.
Maar daarna is er nog veel te leren…
en…. niet vergeten: zelf de slingers ophangen