2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Dorpel linksvoor; nattigheid…
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2780
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 23 februari 2012 03:13 PM
  [ # 16 ]

Misschien een hele gekke suggestie, maar heb je wellicht ook een ongewenste bezoeker in je auto die daar zijn/haar behoeftes doet? Alle vochtige troep die dat teweegbrengt zou er door dat gaatje uit kunnen komen. Vooral ventilatieslangen lijken mij een fijn warm plekkie voor een rat, muis of jonge kat…

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
MielcitrofielDS
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 454
Geregistreerd: 26-09-2010

Gepost: 23 februari 2012 03:46 PM
  [ # 17 ]

Nog een plaatje gevonden dat een gat in het midden laat zien:

Maar buiten dat; er zit dus water in de longeron, links helemaal voorin is niets waarneembaar, ter hoogte van de voordeur wel. Komt de A-stijl daar ook op uit?

Mogelijkheden:
- A stijl van boven dicht maken (schroefgaatjes motorkapbeugel/naad waar platen samenkomen).
- B stijl bovenin achter geribbelde plaat (zit ook een gaatje; ik denk voor ML oid…)
- Dakrand (waar moet ik dat controleren en op welke manier?)

Profiel  
 
MielcitrofielDS
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 454
Geregistreerd: 26-09-2010

Gepost: 04 maart 2012 08:43 PM
  [ # 18 ]

Mysterie (deels) opgelost; vandaag het schroefje van de spatlap die in de A-stijl gedraaid zat losgemaakt…. daar kwam bijna 1,5 liter water uit; de A-stijl stond compleet vol met (helder) water. Wat is het laagste punt van de A-stijl, zodat ik daar een flink gat kan boren voor afwatering?

Profiel  
 
Ex-gebruiker 01
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1938
Geregistreerd: 18-07-2009

Gepost: 04 maart 2012 10:11 PM
  [ # 19 ]

Hier een detail aanzicht van de A-stijl bij mijn oude dame:

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 04 maart 2012 10:16 PM
  [ # 20 ]

Gaatje boren oké ,maar ik zou me eerder afvragen hoe en waar komt het erin.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
MielcitrofielDS
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 454
Geregistreerd: 26-09-2010

Gepost: 04 maart 2012 11:14 PM
  [ # 21 ]

Ja die vraag had ik hier ook al gesteld. Dakrand lijkt het niet te zijn. Ik vind de motorkapbevestiging meest verdacht, denk dat ik daar eens met kit aan de gang ga…

Profiel  
 
Egbert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2988
Geregistreerd: 29-04-2006

Gepost: 05 maart 2012 12:02 AM
  [ # 22 ]

Kan ook je raamrubber zijn

Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma

Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016

Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper

Profiel  
 
MielcitrofielDS
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 454
Geregistreerd: 26-09-2010

Gepost: 05 maart 2012 11:23 AM
  [ # 23 ]

Wat zou er dan aan mankeren? Het raamrubber sluit op de ruit goed aan, ook door de tochtstrip die ik er extra bij onder heb geschoven….

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook