













































Totaal aantal Berichten: 43393
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nou, deze heeft 610nm…
http://www.milwaukeeoutlet.nl/hd18-hiw-0-accu-slagmoersleutel.html?gclid=CMCyvMWdia8CFYwMtAodg102-w
en voor nog veel minder:
410nm, http://www.rubenco.nl/elektrisch-handgereedschap/235-elektrische-slagmoersleutel-slagmoer.html
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
zal vanavond ees ff kijken hoeveel Nm die van mij heeft het is er iig eentje op 220v en ik kreeg er alles mee los.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Ok ik snap de verwarring.
Ik heb geen 220 in mijn garage en kijk dus alleen maar naar accu modellen.
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Nieuwe vraag.
Ik ben ook aan het kijken of een luchtcompressor geen beter idee is. Heb ik geen 220 nodig en die kan ik ook nog voor andere zaken inzetten.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen waar ik op moet letten.
Hoeveel liter minimaal en hoeveel bar?
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Heb je dan wel 400V?
Of wou je een dieselcompressor gaan gebruiken?
Ja natuurlijk wel een dieselcompressor.
Zoiets
Edit
Laat maar deze werken op stroom…..
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
je weet hoe groot die zijn en wat een herrie die (kunnen) maken?
Nee dat wist ik niet…...
Inmiddels wel en zie er ook gelijk van af….
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Nou maakt elke (niet flink ingepakte) compressor een teringherrie, maar ik ben bang dat de diesels daarin wel echte toppers zijn.
Is dit wat dan?
Dan kan ik toch de 220 volt moerslagsleutel gebruiken en heb gelijk licht in mijn garage.
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Een compressor is toch geen verkeerde investering hoor. Je kunt er immers ook een luchtspuit op aansluiten om dingen goed schoon te blazen en een pneumatische ratel om in hoog tempo veel boutjes los te draaien.
Je hebt ook elektrische compressoren die wel op 220 Volts kunnen hoor.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Ja maar ik heb geen 220 in mijn garage….
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
En zie je geen kans om een verlengsnoer ergens vandaan te trekken? Een welwillende buurman ofzo die tegen een vergoeding zijn stopcontact beschikbaar stelt? Het werk echt köt zonder elektriciteit hoor..
Een aggregaat… daar wordt je volgens mij horendol van.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
die aggregaat maakt niet meer herrie dan een hoogtoerig, kleininhoudig compressortje van 25 L tank, bouwmarktkwaliteit.
ik heb er eentje voor mobiel boren en slijpen en dat is een stil dingetje, een stationair draaiende cx diesel maakt meer herrie.
Alleen de afgebeelde heeft maar 600 watt per doos. Dat is wat weinig voor een compressor lijkt me. Eerst even controleren wat die vraagt…..
CX GTi Turbo 2 - All Black







Totaal aantal Berichten: 667
Geregistreerd: 08-09-2010
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Is dit wat dan?
Dan kan ik toch de 220 volt moerslagsleutel gebruiken en heb gelijk licht in mijn garage.Klik
Ik heb een paar maanden geleden zo´n ding gekocht. Kost bijna niets en het was het proberen waard.
Het is een Chinees fabrikaat. Ik heb m nog niet zo vaak gebruikt maar ik heb er met een slijptol en een cirkelzaag mee gewerkt tot nu toe.
Ik vind het ding ook niet echt lawaaiig. Dus als je de 139,00 gok wilt wagen…
Kun je wel meteen en licht en electrisch gereedschap gebruiken.
Succes!
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900