Heren,
Al spittende kwam ik onderstaand filmpje tegen, leuk voor de beginners onder ons om eens te zien hoe dat nu allemaal werkt.
Daar is ook (allang) een nederlandse versie van…
http://www.youtube.com/watch?v=tB0MJQLxmso
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Dat skandinavische filmpje van SPAM is wel erg instructief.
Je ziet mooi hoe de spoorstangen van het stuurhuis gehaald worden.
Ook is de aansluiting van de manometers daar anders, ze zetten ze er tussen terwijl de cylinder dus aangesloten blijft. Citrotech koppelt de cylinder los.
Ik ben zelf een voorstander om de overlappingsdrukken te meten en af te stellen op de manier zoals in het skandinavische filmpje
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Mogelijk al bekend… en niet behorend tot de stuurinrichting… maar wel aardig om te bezien: http://www.youtube.com/watch?v=1AjmLmG16Nw
Oude stuurhuizen: Interne lekkage waar ze oud mee worden
C’est une voiture du ministre !