nattigheid op de drukregelaar
heinrich
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 246
Geregistreerd: 05-08-2008

Gepost: 19 mei 2012 09:12 AM

Hallo, van bovenaf kan ik zien dat de hogedrukregelaar nat is. LHM vloeistof lekt. wat is dan meestal de eerste verdachte? de treiterslang? of kan de schroef die vanbovenaf de drukregelaar vasthoud de oorzaak zijn? graag tips

grtn

Profiel  
 
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 19 mei 2012 11:01 AM
  [ # 1 ]

begin maar met de treiterslang… is de meest voor de hand liggende Wink

Profiel  
 
traction7c
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 178
Geregistreerd: 21-05-2011

Gepost: 20 mei 2012 10:00 PM
  [ # 2 ]

Ik dacht ook eerst de hogedrukregelaar, althans dat werd mij door allerlei deskundigen verteld. Bleek achteraf de koppelingsregelaar te zijn, die van boven op de HDregelaar lekte via het gat in het inlaatspruitstuk.
Dus als je een hydraulique hebt, check die koppelingsregelaar ook even. Er lekte bij mij heel mooi langs het groene motorblok groene LHM naar beneden, nauwelijks zichtbaar, maar genoeg om iedere avond voor een plasje te zorgen.

Citroën Traction Avant 7C 1939 klik
Challenger Genesis 31 op Ford Transit 2.2 TDCI 96 KW 2008   klik
Mercedes-Benz SLK R171 200 Kompressor 2004  klik

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook