Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Het word wel eens tijd om mijn inmiddel compleet verwoeste interieur te vervangen.
wie heeft er een goed adres om een nieuw blauw stoffen interieur te bekomen ?
gewoon d-super stof voorstoelen plus bank, de neuwe deurpanelen heb ik al.

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
http://www.citro-classique.nl/aanbieding.html
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Inderdaad… goed adres… en alles op voorraad.
Oude set (je oude zittingen/stoelen/etc) inleveren en met nieuw spul weer naar huis.
Dirk sassen
http://www.ds-sassen.de/parts/inter1.htm
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Of hier http://www.tomverheyden.com
Non-Pallas interieur voor 520€ bij DSassen is dat 779€
CITROEN DS If I have to explain you wouldn’t understand

Totaal aantal Berichten: 235
- ID/DS ID 20/ DSuper 5
Zelf heb ik zeer goede ervaringen met Toon & Richard uit Borculo. Zowel bekleding, materiaal en geleverd werk.

Totaal aantal Berichten: 487
- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Een zeer goed adres is Rene Schoone; een van de absolute toppers denk ik. Heeft laatst nieuwe deurpanelen voor mijn DS gemaakt, topkwaliteit!!

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Voor stoffen bekledingen (zoals TS) zit je bij Toon & Richard goed, ook voor leer dat niet op origineel hoeft te lijken. Zou je leer willen dat het meest lijkt op wat er origineel in zat, dan zou ik ergens anders gaan kijken, het door Toon & Richard gebruikte leer heeft een andere structuur.
Kwaliteit van het werk is verder prima.
Volg je hart, gebruik je hoofd.

Totaal aantal Berichten: 163
- ID/DS DS19a Pallas Hydraulique
Ik heb een volledig nieuw interieur besteld bij citro classique. Is klaar en ga ik binnenkort ophalen. Zal je mijn ervaring delen als ik het binnen heb (deze of volgende week). Gezien de verhalen lijkt het me wel goed te komen bij hun
If it ain’t broken, don’t fix it
Citroën DS19A pallas hydraulique, 19-9-1966

Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Ik heb mijn interieur ook bij Toon en Richard vandaan.
Is een goed adres en aardige mensen.
Met veel kennis en voorraad van de Ds.
Peter.

Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Dat met die hoezen is natuurlijk een stuk goedkoper, maar ik heb ten eerste geen tijd om te knutselen en ten tweede is vooral mijn achterbank zo gaar, daar moet meer aan gebeuren dan een hoesje…
en ten derde denk ik dat als ik toch geld uitgeef zeker wil weten dat het resultaat knap is. Denk zomaar dat b.v. de mannen in Borculo het net ff strakker kunnen dan ik
erik wijngaarden schreef:....................dat het resultaat knap is. Denk zomaar dat b.v. de mannen in Borculo het net ff strakker kunnen dan ik
Nou, Toon laat ze maken in “Phooooooolen” zoals hij dat zegt. Ik heb ze gezien, echt vakwerk!

Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
en wat met bijvoorbeeld met zwarte skai bekleding?
ik had geïnformeerd bij Toon, en die zei dat ze nog bezig waren met experimenteren met die skai, maar dat het voorlopig nog niet goed was, dus ofwel leer, kunstleer of stof. Zijn er andere die zwarte skai bekleding kunnen maken? (geen hoezen maar dus complete zetel/bank met vulling en al)

Totaal aantal Berichten: 760
- Xsara Break 1.6 16V
- C5 2.0 HDiF Break Exclusive
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 Break bv5
Skai = kunstleer. Als men in Borculo vindt dat het skai product voorlopig (of voorlóóópig, zoals ze dat daar zeg’n) nog niet goed is, is het dus ofwel leer, of stof.
‘67 DS21bvh: “de nieuwe”
‘74 DS23 break, 5bak: poetsmobiel
‘05 C5 break: daghap / ‘02 Xsara 1.6 Break; voor de kids
ex ‘06 C5 2.0 HDIf exclusive break
ex ‘70 DS21ie, bvh, pallas: winterbak / rallywrak
ex ‘97 Xantia 1.9TD Break: total loss / ex ‘98 XM tct ambiance: stille zweef /
ex ‘72 DS23bvh: helaas total loss / ex ‘68 DS21bvh: sloper, ex-winterwrak / ‘00 Xantia 2.0HDi break/ ex ‘00 Xsara 1.6 Coupé
Hier een beetje idee van de kwaliteit, ik heb ze van Toon ook in de DS zitten.

Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
ok ok, verkeerd uitgedrukt, hehe, ze hebben niet de skai met al die gaatjes in zoals die origineel in een ID/... zaten, alleen effen kunstleer (skai) en het was dus met de stiksels en gaatjes dat het blijkbaar nog niet lukte.
btw, ik vind dat interieur in jouw ds het mooiste wat er is SPAM, echt waar, een zwarte DS met een rood interieur in stof, zalig, maar mijn ds is al knalrood, dus dan past zwart daar wat mooier in.