Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
nltecoko schreef:Wat gaan al die mensen er mee doen?
wil jij denk ik helemaal niet weten (en ik ook niet)
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Ik heb vanmorgen de winkel doorgestruind want alles stond weer eens op een andere plek, maar ze zijn echt op, uitverkocht. Op marktplaats staat een endoscoop die er veel op lijkt, althans het display en bedieningspaneeltje lijkt hetzelfde, dus waarschijnlijk dezelfde fabrikant. Maar de camera is 17 mm inplaats van de 9 mm van het Lidl exemplaar en deze kost 129 euro inplaats van de 70 euro.
Niemand zo’n apparaat opgehaald? Merkwaardig, op het Citroen Forum heeft de moderator met de meeste technische ervaring en kennis er een gekocht en is er zeer tevreden over. Hij had een oudere analoge endoscoop en deze nieuwe is zeer compleet en werkt prima.
Gaat dat over mij….......??
Bron: link
alle gekheid op een stokje: Ik heb een ridgid in m’n (bedrijfs)bus liggen. Deze kun je wel linken aan je pc/laptop voor groter beeld en jpeg plaatjes mocht iemand een dergelijke endoscoop zoeken.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Net nog even in Grave bij de Lidl de laatste opgehaald. die lag daar nog gewoon ongeopend in het schap. Handig voor de DS en de Traction, waarvan ik ook wel wil weten hoe ze er van binnen uit ziet. Plaatjes opslaan hoef ik niet. Apparaat ziet er inderdaad erg compleet uit en zit keurig in een opbergkoffertje.

Totaal aantal Berichten: 1185
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Ze zijn er weer, de mijne is binnen!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Totaal aantal Berichten: 3452
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Inspectiecamera’s in diverse uitvoeringen vindt je ook bij:
http://www.hbm-machines.com
Handig adres voor allerlei gereedschappen.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Goed adres, dat HBM, is de goedkoopste in lasdraad (Mig/Mag) en vele andere zaken als roterende machinestaalborstels. Maar die Lidl endoscoop met zijn 9 mm camera, haarscherp kleurenbeeld en instelbare lichtsterkte is wel heel erg goedkoop.

Totaal aantal Berichten: 487
- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Snel even langs de Lidl gereden - bedankt voor de tip!!
Ook net even naar de Lidl gereden, ik had de laatste!
Bedankt voor de tip, had het vorig jaar al voorbij zien komen op diverse fora maar was toen te laat.
Voor degenen die bij de Lidl achter het net vissen, Conrad heeft er momenteel 1 in de aanbieding van 69,99 voor 49,99. Ik weet niet hoe deze zich verhoud tot het model dat de Lidl verkoopt.

Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Die van de Lidl kost daar 89.. Hier in A’dam liggen er nog genoeg overigens.

Totaal aantal Berichten: 1533
- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Ik heb deze gekocht:
31,71 EUR incl. verzending (uit Hong Kong)
Deze heeft een camera diameter van 7mm (LIDL/Conrad is 9 of 10mm), kan die door gaten van 8mm, bijv. in de bodem/kokers.
Heb je wel een computer/laptop bij nodig, maar ik ga proberen het beeld op mijn smartphone te krijgen.
Du pain, du vin et… Citroën!
Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!
Bonjour,
Ik heb hem net gehaald bij de Lidl in Rotterdam Ommoord.
Ze hadden er nog een stuk of 5
Bedankt voor de mooie tip!
Effe vloeken in de kerk.ik ben met de camera in een kokerbalk van mijn w124 benz gegaan.
geen roest en lekker in de waxoil!
De wagen heb ik vorig jaar zelf in de waxoil gezet.
Met een soort plantenspuit setje van Hamerite.
werkt super! gehaald in Den Haag .(http://www.pardonverf.nl )
Nu mijn Cx Prestige 82 en mijn ak400 78 nog.
Eerst even kijken wat de schade is hahaha