





















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Fijne wegligging, veel beenruimte achterin.
Hoog verbruik en veel toeren.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

















Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Zijn de cx automaten wel enigszins betrouwbaar?
Zeker maar waarom de omschakeling van een GTI turbo naar een Prestige,misschien moet je even een eigen topic aanmaken is even handiger!!

















Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
ja toevallig stond bij mn garage een prestige. starten lopen… voor 1500 e
maar ik zal tzt idd een eigen topic starten…
La Léo schreef:Fijne wegligging, veel beenruimte achterin.
Hoog verbruik en veel toeren.
Wat betreft de toeren valt het wel mee met een langere 2500 bak. Dat scheelt een slok op een borrel kan ik je vertellen. Jammer dat het een prestige moet worden en geen Pallas. Ik weet nog een mooi
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
ik heb een ‘88 prestige automaat, en léo heeft helemaal gelijk, spijtig genoeg op alle gebied, hahaha, niet dat ik last heb van die hoge toeren, maar de benzinenaald zakt altijd veel snel
maar wat kleift ze heerlijk daar al dat drukke verkeer, zaaalig gewoon!





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
is dit de schuifdakrubber die niet meer te krijgen is ????
en deze ??
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Rubber 1 is als je goed kijkt een rubber met het onderdeelnummer 5 505 647 en als je dit nummer opzoekt in het onderdelen boek dan zit deze aan de binnenzijde bij de voorruit dus helaas niet aan de buitenzijde.
rubber 2 kan ik even niet plaatsen.























Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Oh boy, tis bijna niet meer herkenbaar als CX…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Heel mooi deze GTI maar wel met een stevig prijsje maar daarvoor heb je wel airco en een originele blaupunkt radio!!!
Ik weet het al, je koopt die italiaanse.
Dan heb je onderdelen genoeg om die uit marknesse op te knappen
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

























Totaal aantal Berichten: 6517
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
25trd schreef:
Wat zou zo’n belastingvrij chassisnummer met gasinstallatie nog opleveren…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




























Totaal aantal Berichten: 9553
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- (Grand) C4 Picasso PT130 EAT8 Shine
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
http://oudijzerprijs.net/actuele-prijs.php
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986











Totaal aantal Berichten: 1066
Geregistreerd: 03-11-2006
- CX 25ie Prestige
- BX 16 TZI Automaat
Heel mooi deze GTI maar wel met een stevig prijsje maar daarvoor heb je wel airco en een originele blaupunkt radio!!!
Dit is idd de CX in mijn droomuitvoering:
Vroege GTI
Blue Regatta
Bicolore bekleding
(Helaas natuurlijk geen automaat)
In deze uitvoering werd de GTI gepresenteerd en stond ie in de folders.
mijn Prestige: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOIQAKQ
ex: BX 16TRS, BX 16TRI, XM 2.0, DSuper 5, Xantia 1.8 16v, BX 16TZI






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Automaat is echt niet fijn op een 2400 GTi. Zo’n ding hóórt gewoon handgeschakeld te zijn, veel fijner!
(sorry, mijn mening)
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D