hoi
net een ds break gekocht, en loop gelijk tegen wat problemen aan.
het stuur stond in de verkeerde stand en dus veels te strak, dit heb ik weer goed gezet ook heb ik het stuurhuis uitgelijnd dat ze recht staat in de stuurbuis, ook heb ik het appeltje zo gezet dat het allemaal goed zou moeten staan bij rechtuit rijden
mijn probleem is als ik op een kaars rechte weg rijd en het stuur dus stil staat het lijkt alsof het vast staat, even corrigeren is dan dus ook best vervelend, als ik op een lange snelweg bocht rijd stuur ie in eens heel anders en lichter en zonder raar vast punt.
waar moet ik dit zoeken??
ook vervangen voorraad bol pomp sloeg elke 4 seconden aan en lamp op dash branden ook tijdens remmen, nu elke 15 seconden…
auto zakt ook wel gelijk in na rijden…
veert verder goed bollen zijn getest ook.
inmiddels ben ik helemaal naar barcelona gereden halverwege kon ik helemaal niet meer sturen… toch maar even wat lhm erbij gedaan en verdomt dit ging toch even beter daarna, kan er een filter ofzo nog verstopt zitten??
ramon
Ramon, ik denk dat je stuurhuis een goede afstelling kan gebruiken.(als je geen afstelgereedschap hebt: in 9 van de 10 gevallen is de kanteling niet goed: even stroppen links en rechts van het stuurhuis losdraaien,het stuurhuis met een verlengstukje onder de stuurbuis iets omhoog drukken,stroppen weer vast en zie het wonder is geschied. Tevens -na je 2e bericht- heb je ongetwijfeld ergens een LHM lek. Filter in je LHM reservoir even eruit halen en schoonmaken (oude tandenbortel) kan nooit kwaad, maar lijkt me niet de oorzaak van de problemen. Bij jou in de buurt (even eilandhoppen ) zit Peter Goote , die kan je vast met raad en daad bijstaan. Succes en groet, Ton.
dank ton,
maar zodra ik even helemaal rechts en links stuur doet ie het beter! dus stuur maar een stuurhuis op hahah ik mail je wel…
verder heb ik denia gehaald, de voorste 2 bollen zijn ook geklapt dus daar zal de olie heen gegaan zijn!!
groetjes
opgelost door een ander stuurhuis!!!