De motorproblemen bij Iwan omstonden bijna identiek zoals het nu bij motor gebeurt. Naar ik gelezen heb rijdt Iwan behoorlijke afstanden. Dus het rijden van alleen korte afstanden kan het denk ik niet alleen zijn. Wel kreeg ik een telefoontje welke benzine met welk octaangehalte ik tank. Zij gaven aan deze vraag persoonlijk te moeten stellen, het waarom is mij onduidelijk.
Was aanwezig bij de DS3 meeting op 24 september 2011.
Was aanwezig bij de DS3 meeting op 23 maart 2012.
Was aanwezig bij de DS3 meeting op 30 juni 2012 in Mariembourg België.
Ben alleen in de ochtend even aanwezig bij de DS3 meeting op 15 september 2012.
Jeetje Ed, dit is geen goed nieuws…heb je ook last van inhouden of half vermogen? Of met hikken op gang komen?
Vervuiling is - als je op de vele problemen op internet afgaat - een groot probleem bij THP motoren. Dus staat de teller in Nederland op 3 probleemgevallen binnenkort? Ik hoop voor je van niet!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Alleen bij koude motor houdt hij een klein beetje in.
Maaaaaaaaaar wat is bij jou uiteindelijk de oplossing geworden ???
Een nieuwe motor!

Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Dat ie bij koude motor beetje inhoudt geeft niks. Vervuiling wordt opeglost en rijden maar weer. Niet over inzitten, want: een mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest…
Een heel mooi gezegde, maar voorlopig moet er bij Iwan een nieuwe motor in. Trouwens Iwan van harte met het behaalde resultaat.
Thanx Ed, maar wellicht is die van jou wèl te redden met een reinigingsbeurt. Kop op, komt vast goed!
De tijd zal het leren. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Ze gaan een behoorlijk stuk rijden. Heb trouwens een Opel Corsa mee gekregen. I rest my case !!!!!
Bij jou zijn ze er gelukkig op tijd bij! Komt gelemaal goed, je moet 8 september namelijk wel ff los op het circuit
Opel Corsa? ....................
Ja erg, niet waar ??? Niet vooruit te branden die Opel. Maar goed het rijd, heeft vier wielen en een stuur. Wat wil je nog meer ???? Wanneer wordt je nieuwe motor ingebouwd en hoe lang gaat dit duren ?? Ik hoop dat we (zij) er in ieder geval op tijd bij zijn. Is het alleen maar voor onze vakantie, dan in ieder geval voor 8 september. Dan moet hij/zij wel weer rijden als een raket(je).
Vier wielen en stuur, meer is het ook niet. Weinig andere nóg inspiratielozere auto’s dan een Corsa.
Deze week komt naar alle waarschijnlijkheid mijn nieuwe motor al binnen en dan is ie eind volgende week klaar. En dan hopen dat ‘ie helemaal goed is!

Totaal aantal Berichten: 176
- DS 3 racing 207 pk
ja echt mooi gezegd van Williebrord
ik ga der ook niet over in zitten.
25.000 km en nog niks aan de hand (klop nu op een houten tafeltje)
misschien komt het omdat ik als een ouwe l.. rij
als ie het begeeft koop ik wel weer een nieuwe en dan waarschijnlijk een corsa Iwan hahahaha.
Maar dan wel met sportieve sportwieldoppen en imperiaal toch?!

Totaal aantal Berichten: 176
- DS 3 racing 207 pk
ja dan kan ik tenminste een fietsdrager kwijt,is toch belachelijk dat ik geen trekhaakje op de R kwijt kan
ja met wieldoppen dan kan ik gewoon een keer inparkeren zonder in de stress te raken dat die velg de stoeprand raakt.
gewoon een ECO corsaatje waar nog een asbak in zit zodat ik niet half uit het raam moet hangen met een peuk en de parfumeur vol open hoef te zetten
eentje zonder bas epu psp klpd of weet ik wat allemaal en dat je gewoon alles er in kunt gooien omdat ie het toch wel doet.
eentje zonder stickers die je gewoon de wasstraat in kunt rijden met het goedkoopste programma.
tis wel geen nekken draaier maar ik zie het toch nooit als mensen naar mijn R kijken
mensen kijken altijd stiekum.
maar goed dat doe ik zelf ook als er een sportwagen naast mij staat dan kijk ik pas echt als ie mijn voorbij is hahahaha.
Hierbij mijn verweer
1. Waarom fietsen als je een Racing hebt?
2. Alleen vrouwen hebben stress met inparkeren
3. Je kunt ook stoppen met roken
4. Bovenstaande punt lost ook die parfumstank op
5. Als je niet weet dat het er zit, gooi je er toch ook gewoon alles in wat je wilt
6. Wasstraat is voor…ehhh…laat maar…met de handwassen als je van je auto houdt, blijven je stickers ook mooi
7. Een Racing is een woman magnet..I like it that way!