DS Motorkap in Letland ...
jef scholliers
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1000

Gepost: 20 juli 2012 08:27 PM

Beste collega’s,

ik ben met m’n DS naar Letland gereden, 2000km !  Proficiat voor mezelf.  Ondertussen ligt de hele wagen uit elkaar nabij Riga, en wordt er gelast en geplamuurd enz ...  Maar onderweg is er een ramp gebeurd :
de motorkap is opengevlogen en dus heel treurig bijeen geplooid.  Gelukkig heb ik via wat contacten in Warschau een reservekap kunnen vinden, maar deze is echter in een niet te restaureren staat.
Ik wist niet dat aluminium zo rot kon zijn. 
Nu is mijn hopeloze vraag:  kan er iemand een bruikbare motorkap verzenden ??  Ik zie dat er voldoende te koop staat op het internet tussen de €30 en de €100 , maar via deze weg hoop ik misschien een even gekke fanatiekeling te vinden die het ding ook nog wil opsturen. 
Het is een vrij dringende zaak aangezien het plaatwerk binnen 10 dagen gespoten zal worden.

Iemand ?

Jef

Profiel  

Jeroen ID19P
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 463

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 20 juli 2012 09:10 PM
  [ # 1 ]

Volgens mij is het makkelijker om de oude kap te fatsoeneren voor de terugreis. Neem extra lak mee terug. Koop hier een andere kap en laat hem lokaal spuiten. Volgens mij makkelijker en goedkoper dan een kap op te laten sturen. Ben benieuwd naar het resultaat dus maak maar veel foto’s.

Profiel  

jef scholliers
> 900 berichten

Gepost: 20 juli 2012 09:14 PM
  [ # 2 ]

Dit had ik al in gedachten, maar zoals je al kan raden probeer ik het toch nog te regelen.  Misschien zelfs tegen beter weten in.  Het gedrocht waarmee ik van Polen naar hier ben gereden, daar willen ze niet eens aan beginnen.  De spuiter stelde voor het ding voor de vorm mee in de zelfde kleur te overspuiten, en dan inderdaad verf mee te geven om “thuis verder af te werken”.
Ik zal foto’s maken van de strijd !

Voor de freaks: opsturen mag nog altijd, al heb ik geen idee wat zoiets zou kosten .

Profiel  

Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4972

Gepost: 20 juli 2012 09:16 PM
  [ # 3 ]

Het is geen klein pakketje. Ik zou een liter lak meenemen, hier een goede kap scoren en laten spuiten.

Profiel  

jef scholliers
> 900 berichten

Gepost: 20 juli 2012 09:17 PM
  [ # 4 ]

Zie vorig antwoord !  De grootste oen ben ik zelf !

Profiel  

DS Am(b)rulance
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 243

Gepost: 22 juli 2012 12:51 AM
  [ # 5 ]

Ik kan je evt helpen aan een adres in Helsinki…. ritje naar Estland, veerboot Talinn-Helsinki…Is niet om de hoek , maar ik kan vragen of ze een kap voor je hebben. Stuur me bij interesse anders even een PB.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook