2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
kleppenstellen
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5396
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 08 augustus 2012 11:13 PM
  [ # 16 ]

Als je het onderhoudsadvies blijft volgen en dus periodiek de speling controleert kan je met een gerust hart gasgeven…

Profiel  
 
jan D super 1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 409
Geregistreerd: 22-06-2005

- ID/DS D super
- C1 hatchback
Gepost: 08 augustus 2012 11:15 PM
  [ # 17 ]

Duidelijk aanbeveling Bogaard

Bedank

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5396
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 08 augustus 2012 11:34 PM
  [ # 18 ]
bogaard77 schreef:

Je kan nooit met zekerheid meten of je 0,20 of 0,22 neerzet. Het gevoel hoe de voelermaat er door past is de basis. Zet er een ‘makkelijke’ 0,20 in en je bent klaar.

Ik maakte maar een geintje met 0.225 hoor! Mijn voelers gaan met stappen van 0,05…
Volgens mij kunnen we het topic weer sluiten voor een jaartje of zo… Iedereen is het eens over 0.15/0.20

Groet,Hans

Profiel  
 
jan D super 1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 409
Geregistreerd: 22-06-2005

- ID/DS D super
- C1 hatchback
Gepost: 09 augustus 2012 10:38 AM
  [ # 19 ]

Nou in ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties,zelf denk ik dat 0,15 en 0,20 bij heel veel mensen nog het idee leeft alleen bij benzine.

En 0,20—-0,25 alleen bij gas.

Maar deze kan men sluiten ik ben in ieder geval weer geholpen.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook