simpel: eentje die lekker zit, goed rijdt, en er goed uitziet. en niet te duur in het gebruik het liefst, of anders een winnend staatslot in het handschoenenkastje
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
...of eentje met karakter, en die mag er ook een beetje vreemd uitzien, maar dan moet ie een goed karakter hebben
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Michael schreef:Mijn ideale auto heeft een paar Stinger raketten op het dak om vrachtwagens en andere treuzelaars van de linker baan te verwijderen
en kraaiepootjes om die sukkelaar achter je een lesje te leren ![]()
BMW E91 2,0 d, Renault Twingo 1.2 2004, Partner 2021 , Minarelli 50 cc 1965
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Hmmm… een Citroen CX berline, maar dan wel met grote achterklep (a la GSA, is nu eenmaal erg handig), voorzien van een opgevoerde V6 HDI blok met automaat, airco, ABS, 4WD, tractioncontrol etc.
En dan wel gebouwd van carbonfiber op een aluminium space-frame en met laatste generatie Hydractive, en een titanium subframe. Verder moet de interieurbekleding wel een originele pluchen GTI versie zijn (ik geef niet zo om leer, alhoewel ik het wel mooi vind), ook de rest van het interieur mag standaard blijven, uiteraard moeten de elektronische gadgets wel mooi in het instrumentarium zijn verwerkt. Lijkt me een onmogelijke, maar wel erg lekkere kar!!
Totaal aantal Berichten: 43547
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70 Summum
- Overig Saab 96 V4
Een SM met V6 HDI blok en 6 traps automaat met tiptronic en ABS.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

