Owatrol en Rx5 zijn bijna het zelfde. Ook hier blijkt dus dat Owatrol of Rx5 zonder laag er over heen zeker niet voldoende is.
Ik ben deels op basis van deze test gegaan voor eerst een laag fluid film, om in de porien en naden te dringen. Dat lang laten indringen en daarna Sanders Fett.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Ja ik heb ook een laag RX10 over de RX5 gedaan en dan hecht het dus nog nauwelijks. Voor de Dinitrol erop gaat (op de schildjes en buitenkant chassis); moet ik dan ook ontvetten? Voor de holle ruimtes ga ik sowieso Dinitrol gebruiken; die komt ook goed uit de test! Ontvetten zal daar uiteraard niet gaan.
Wat mij betreft is bovenstaand het beste advies tot nu toe! Helemaal mee eens.
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 pret a remettre en route












































Totaal aantal Berichten: 25737
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
van iemand die het kan weten!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ik zie op tegen de vette boel van een Mike Sander behandeling. Daarom kies ik voor Dinitrol. Vraagje, ik wil Dinitrol spuiten tussen de dwarstraverse (onder de voorstoelen) en de gevormde plaat eronder in de demperruimte (dus niet het hitteschild). Hiervoor zal ik wat gaatjes moeten boren. Het lijkt me logisch dat de temparatuur daar kan oplopen. Kan Dinitrol (ML+1000) daar tegen, ofwel blijft het er zitten?
Erwin





Totaal aantal Berichten: 587
Geregistreerd: 24-06-2005
- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Je hoeft geen gaten te boren. Schroef een paar boutjes van de stoelrailbevestiging los en je kunt in de dwarstraverse. Ook van onder uit kun je in die koker door een boutje uit de ophangdriehoek van de uitlaatdemper te schroeven. Bij mijn DS heeft de Dinitrol 1000 daar niets geleden. Al moet ik toegeven daar na de behandeling niet in gekeken te hebben.
Kijk anders eens op mijn site:
Niet om het een of ander SPAM, maar wat heb jij toch een prachtig naslagwerk voor de DS mensen gemaakt. Dat mag nog wel eens gezegd worden, bedankt voor je prachtige werk. De Engelsen zeggen wel eens: ‘the best things in life are free’. In dit geval dus ‘free of charge’.
Beste SPAM, hoe kan ik deze prachtige rapportage van je nu hebben gemist? Dank, met enig schaamrood op de kaken
Han S schreef:Niet om het een of ander SPAM, maar wat heb jij toch een prachtig naslagwerk voor de DS mensen gemaakt. Dat mag nog wel eens gezegd worden, bedankt voor je prachtige werk. De Engelsen zeggen wel eens: ‘the best things in life are free’. In dit geval dus ‘free of charge’.
Han, het leven is geven en vooral delen
vlugt schreef:Beste SPAM, hoe kan ik deze prachtige rapportage van je nu hebben gemist? Dank, met enig schaamrood op de kaken
Snel dat schaamrood weg en aan de gang met de antiroest
Mogelijk niet tot het topic behorend, maar er staan nog wat meer tips op mijn site, kijk eens gerust bij:
Succes