Vanavond ben ik begonnen met het vervangen van de rubbers van de versnellingsbak. Alles liep op rolletjes, tot het moment dat ik het eerste diabolorubber ‘er even in wilde duwen’. Beetje afwasmiddel er aan helpt ook niet echt. Is er een manier om die dingen er handig in te krijgen?
Bij voorbaat dank, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Vet . En een hamer. Het is fantastisch wanneer het uiteindelijk lukt !
Bedankt, Jef. Ik heb er inmiddels twee inzitten. Sop en vet werkte niet bij mij, maar met een likje Mike Sanders fett floepen ze er zo in…
Draadje kan dus weer dicht.
Groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
CITROEN DS If I have to explain you wouldn’t understand
Tbv de archieven nog een andere methode: ingevette diabolo-rubber voor het gat houden en een draadeinde door rubber en gat steken. Aan allebei de kanten een grote carrosseriering aanbrengen, moeren erop en (voorzichtig) draaien maar!