Hallo,
Ik heb enkele vragen omtrent het stuurhuis.
Ik ben op zoek naar een ander stuurhuis en heb hierin 3 mogelijkheden. hier gesorteerd op prijs van laag naar hook
- Een gecontroleerd en opnieuwe afgesteld stuurhuis
- een stuurhuis (échange standard) (in frankrijk)
- een Revisie stuurhuis
Ik weet dat de voorkeur voor de meeste zal gaan naar een revisie stuurhuis, maar het prijsverschil met een echange standard is behoorlijk, zeker omdat ik in de buurt ben van een handelaar.
Maar hoe zit het dan met de rubbers en dergelijke.
En dan het gecontroleerde stuurhuis. ik neem aan dat hier een hoger risico tot lekken bestaat?
Oh ja tweede vraagje, wie weet er of je geld terug krijgt voor een stuurhuis bij vb citrotech als je daar geen nieuw koopt?
Wie kan mij helpen
Dyane 6 Confort Commercial 1968
Dyane 6 Confort Commercial 1969






















Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
“revisie” hield vroeger in alle rubbers vervangen en terug een mooi kleurtje .
NU lukt dit dikwijls niet meer, daar er na veertig jaar ook mechanische slijtage bij komt kijken ,
en dat is met nieuwe rubbertjes niet op vangen ,
en dan rest er alleen de “Citrotech ” methode , en ja die kost geld .
Onze Franse vrienden kennende zullen zij dus voor de optie rubbertjes vervangen kiezen ....
Grote vraag is dus hoeveel mechanische slijtage heeft jou stuurhuis !!
Rubber zijn oud , dus die gaan vroeg of laat zeker lekken ....
Aan de hoop stuurhuizen die Citrotech heeft liggen ,
denk ik niet dat ze veel geld gaat geven voor oude stuurhuizen .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Bel ze even, zou ik zeggen: 0525-633691
Dan weet je het meteen.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl