













































Totaal aantal Berichten: 43403
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Beetje btw er bij, ben je voor 1500 helemaal het mannetje.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Deur (nieuw, CX Basis) 483, stootstrip 30, spiegel 130, raamrubber 31, portierfolie 15, de- en montage 440 en spuiten portier binnen/buiten en uitspuiten scherm en achterdeur 650. Alles ex BTW. Gewoon prijzen bij een gerenommeerd bedrijf.
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93














































Totaal aantal Berichten: 43403
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
duidelijk, dan snap ik nu ook waarom de expert er maar 1800 en een beetje voor wil laten uitkeren. Wat ga je doen? Zet je er een nieuwe of een goede gebruikte deur in?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik heb voor een tweedehands prijsje een gloednieuwe deur kunnen vinden, dus die gaat erin. En dan maar helemaal overspuiten, zelf strippen en weer opbouwen.
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93














































Totaal aantal Berichten: 43403
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Kortom, geluk bij een ongeluk: nu heb je aanleiding en een beetje extra poen om je wagen er helemaal strak bij te zetten.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Franq schreef:Ik heb voor een tweedehands prijsje een gloednieuwe deur kunnen vinden, dus die gaat erin. En dan maar helemaal overspuiten, zelf strippen en weer opbouwen.
Sorry maar de nieuwe deuren roesten harder dan een goede tweede handse
Ik heb ze gezien,binnenkant door en door in de textiel RX5 of wat dan ook.
Netjes in kleur gespoten,en met drie jaar vielen de gaten erin.
Kunt beter een deur zoeken uit bouwjaar 84 t/m 86, die zijn echt beter.
Succes met de rest ben zeer benieuwd.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord.
Is dat voor de zwarte deuren en ook voor die in rode menie staan?
En is er iemand die weet hoe dat kan? ( ligt dat aan het staal, de verf of is de ontwatering anders)
Buiten dat vind ik 500 euro voor een deur achterlijk veel geld, zeker als je bedenkt dat ze minder dan 10 jaar gelden voor 7 tientjes weggingen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




































Totaal aantal Berichten: 17421
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Tien jaar afschrijvingskosten van een gebouw, tien jaar afschrijvingskosten van een magazijnstelling, tien jaar administratiekosten, tien jaar kapitaalvergoeding die je in een risicovolle onderneming als een youngtimergarage toch ver boven de 10% moet schatten en ja, hopelijk ook een gezonde winst. Wie zou er anders nog dergelijke deuren voor ons willen opslaan?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
@rens: ik wel hoor , maar goed kennelijk denken we er anders over.
Blijft de vraag of en waarom die nieuwe deuren extreem snel rotten.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
het gebruikte materiaal is gewoon niet goed,alles wat maar een beetje op ijzer leek werd omgesmolten.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




































Totaal aantal Berichten: 17421
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
@erikkuiper: mijn vorige bijdrage was misschien erg droog, maar inhoudelijk is-ie nog niet eens compleet. Ik ben de exploitatiekosten van het gebouw vergeten. Af en toe moet je het licht aandoen om te kijken of de deur er nog staat . Serieus, ik denk dat we zwaar onderschatten wat erbij komt kijken om van youngtimers je beroep te maken, om ervan te kunnen leven. Maar goed, dit is waarschijnlijk een discussie zonder eind, net als die over gele koplampen
.
Fijn dat de Sarthe weer gerepareerd kan worden!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Vindt dat je wel erg snel afschrijft
Gebouwen is vaak 30 jaar,inboedel inderdaad 10 jaar.
Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk.als je alles gaat rekenen.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook nog een deel stukken etc voor CX liggen heb, die ik wel al drie keer te koop heb aangeboden voor een spotprijs en daar geen reactie op komt (onder andere een complete deur voor 50€). Enige reden dat ik ze nog bijhoud is dat ik er plaats voor heb, maar voor de rest zoals Rens zegt hoor, steek je schuur maar vol met CX meuk, hoeveel ga je er van verkopen op een jaar? Word je niet rijk van denk ik
(onlangs nog een oude kennis op bezoek gehad met een motorkap voor DS, had ze te koop aangeboden voor 20€, niemand moet em hebben, die staat hier nu ook )
Succes met de herstelling van Sarthe!
Zo moet ze er ongeveer uit komen te zien! Even wat geknoeid met Photoshop…
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Dat ziet er goed uit.
Maar zo te zien ga je dus van kleur wisselen?
Ben zeer benieuwd.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.