C4 van 2012 icm Iphone 4s
GuVe
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19

Gepost: 24 november 2013 03:15 PM

Ik heb één vraag en één probleem rond de koppeling van mijn iPhone 4s aan de radio/cd van onze C4.
Het gaat dus over een Citroën C4 1.6 eHdi Exclusive van 2012 voorzien van de standaard radio/cd.
De iphone 4s wordt altijd automatisch via Bluetooth aan de C4 gekoppeld om zowel handsfree te bellen als te luisteren naar muziek.

Eerst mijn vraag:
Wanneer ik naar muziek luister via de Iphone dan zie ik op de display de album-naam van de song verschijnen.
Dit zegt niet altijd zo veel, daarom vraag ik me af of dit kan gewijzigd worden naar vb. de naam van de song, of de naam van de artiest?
Ik heb zowel op de iPhone als in de C4-radio gezocht naar mogelijke instellingen, maar kan niets vinden.

En dan het probleem:
Als ik tijdens een autorit via mijn iPhone naar muziek heb geluisterd, en bij een volgende autorit de iPhone terug automatisch koppelt, deze niet meer verbind met het ‘muziek’-gedeelte van de iPhone en ik op dat moment alleen handsfree kan bellen.

Om het op te lossen selecteer ik op mijn iPhone, bij de bluetooth instellingen, opnieuw de C4 radio. Dan heb ik terug beide (handsfree en muziek). Handig is dit niet als je al aan het rijden bent en merkt dat je maar 1 van de 2 verbindingen hebt. Dit komt regelmatig voor.

Volgens mijn Citroën-dealer heeft de C4 de laatste updates gekregen.

Iemand enig idee hoe ik deze zaken kan oplossen?

Profiel  

berlingo 107
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 52

Gepost: 25 november 2013 10:22 PM
  [ # 1 ]

de mijne heeft dit ook, maar dan met een samsung galaxy s3 mini, zal je weinig aan kunnen doen.
Ofwel kies je voor muziek af te spelen van je gsm, ofwel het belgedeelte.

Profiel  

Borrel77
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 70

- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
Gepost: 30 december 2013 08:56 AM
  [ # 2 ]

ik heb een C4 met Iphone 4S
Als je muziek speelt via de blutooth, dan krijg je inderdaad niet de namen te zien van de nummers.
Ook kan je dan niet met je stuurbediening van nummers wisselen.
Sluit ik de Iphone via de usb connectie aan in de auto krijg ik heel de afsleellijsten en alle informatie te zien.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook