



















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Is het een 1947 Crosley?
JW

























Totaal aantal Berichten: 6203
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports

























Totaal aantal Berichten: 6203
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
is bijna vloeken in de kerk op een citroen forum:
Een Renault Fregate domaine (ofwel de break versie)
ps de voorzijde van het franse blad gazoline
Genoeg ouwe meuk!

























Totaal aantal Berichten: 6203
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
cduub schreef:is bijna vloeken in de kerk op een citroen forum:
Een Renault Fregate domaine (ofwel de break versie)
ps de voorzijde van het franse blad gazoline
Dat is inderdaad goed.
Die koplamp bij de nieuwe doet me overigens ook aan Renault denken. MEt zo’n schuifje eronder.
Is het een model op een R4 basis?
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
En ik zit me af te vragen of dat een klap-lamp is. Kan het niet zo goed zien. Zo niet, dan vind ik het nu al een raar ding























Totaal aantal Berichten: 4871
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Wilde gok; toyota mr2?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
helaas nog geen juist antwoord
En nee zeker geen R4 basis en al helemaal geen Toyooota. Wel ergens iets van een bekend model….
Genoeg ouwe meuk!
Die clignoteur…. die wit-matte kleur alsof door de zon verbleekt… waar ken ik dat toch van??
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Ik heb zo maar het idee dat het een IES 3CV super America is.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Jawel, das het juiste antwoord:
A-Series Citroëns were made in Argentina for many years but they were all but identical to the French models. However, the 602 cm3 version of the 2CV was called 3CV.
Production started in 1960 and continued until the late 1970s. Due to the political and economic conditions that prevailed in Argentina, Citroën ceased manufacturing cars in 1980 although vehicles continued to be assembled from parts on hand and CKD kits until the time of the Falklands War when because of French support for the British, the factory was confiscated and given to INDUSTRIAS Eduardo SAL-LARI S.A. (I.E.S.).The Citroën factory in Chile ceased supplying engines so a local alternative was fitted and the suspension was replaced with a wishbone set up. Since the specifications of the replacement engine are all but identical to the Citroën unit I suspect that it was just an unlicensed version. However, IES did enlarge it to 635 cm3 for the Gringo.
Genoeg ouwe meuk!
Geestig!
Ik heb notabene nog gegoogled op 2cv kitcars, maar toen kwam ie er niet uit…
Leuke raadplaat!


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Inderdaad een leuke opgave - en knap van stoterstangen90 dat hij het ziet. ‘t Autootje ken ik eigenlijk best wel, maar nooit lang genoeg naar gekeken, blijkt nu dan.