








Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Ook al heb ik mijn deelbare bollen vervangen de vering voor en met name aan de linkerkant blijft (te) hard. Ik zit te denken dat mogelijk de lagers van de wieldraagarmen versleten zijn of vastzitten maar wellicht is er ook een andere verklaring voor. Enig idee?












































Totaal aantal Berichten: 25737
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Hoe hard? Plank? Is bol spontaal overleden?
Of een zwaarlopende veercylinder.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Al doorgesmeerd? Wordt vaak vergeten en scheelt een boel..









Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Bollen hadden nog wel druk (40/38) dus dat zou het eigenlijk niet mogen zijn. Veercilinders zijn nieuw/relatief nieuw. Is nu pakweg een week of twee. Blijft nu na vervanging bollen op rijhoogte staan, dus wel vreemd. Wel hard maar niet zo plankhard als je bol plat is.
Vandaar dat ik aan de draagarm dacht. Hoogteregelaar?
zal iig de zaak straks doorsmeren,maar als er zoveel weerstand op zit ben ik dan al te laat?












































Totaal aantal Berichten: 25737
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
HR heeft niets met veergedrag te maken maar wel alles met op hoogte blijven.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>