Deze dus!
De eerdere typen hadden die roostertjes niet.
Zal even een nieuwe zoeken!
Groet, Nico
Nieuwe!
Moet niet al te moeilijk zijn, lijkt me.
Groet, Nico


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Lijkt mij ook


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Wow - in de begeerlijke en zeldzame GT-uitvoering ook nog eens. Met het sportieve zwarte paneel tussen de achterlichten. Wat zijn het toch leuke mini-amerikaantjes.
Het is idd de Ford Taunus Coupé. De instapversie had een 1.3 motortje, wat hem een top gaf van wel 138 km/u en van 0 tot 100 deed ie in een slordige 20 seconden. Maar een flitsend uiterlijk had ie wel!
Groet, Nico



Totaal aantal Berichten: 399
Geregistreerd: 08-08-2010
- Berlingo Multispace. 1.6-16V
Misschien een “Spyker” ?


Totaal aantal Berichten: 63
Geregistreerd: 03-04-2011
- DS 7 Crossback 4x4 E-tense
- ID/DS ds 20 hydraulique
- CX 25 TRD Turbo 1


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Die Renault/Eagle Premier moet je dan bewaren tot je een keer geraden hebt - dan mag je plaatsen. En in het raadplaatje meen ik een Vauxhall-achtig trapje in de grille te zien. Maar verder kom ik niet.
Clément-Bayard 1904?
Nee, geen Clement-Bayard uit 1904, jaartal zit wel erg in de buurt.
Voor alle overige en komende suggesties:
Ik wil graag een precies antwoord: Ik ga bij die Ford Taunus coupe ook niet eerst schrijven dat het een Ford is.
Groet,
To err is human, not to err is divine.


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Er is een tijd geweest dat in dit hoekje van het forum het antwoord Ford Taunus Coupe niet goed gerekend werd. Aan het ontbreken van een sierlijst op de regengoot is nl te zien dat het een L of GT was, en geen XL of GXL ...
Dan had ik dat graag geweten, sorry, was duidelijk een GT, en op de zijkant kan ik niet lezen welke motor het was ( dat stond op het schildje net voor het portier op het spatbord, als ik me goed herinner).
Als hulp even concreet: Spyker is te algemeen, maar een tipje van de sluier, het is wel een Spyker.
To err is human, not to err is divine.
Ow, moeilijk zeg!
Waarschijnlijk nog vóór het lopende band tijdperk…
Toen zagen de auto’s er volgens mij nog niet allemaal hetzelfde uit als ze uit de fabriek kwamen…
Ik gok op een Fiat 24 HP Corsa uit 1902…