C4 Picasso 2013 - Navigeren naar telefoonadres?
neopap
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 01-04-2014

Gepost: 03 april 2014 10:43 PM

Sinds een week de trotse bezitter van een Grand C4 Picasso. Fantastische auto met veel elektronica aan boord.

Meteen maar mijn Android telefoon via bluetooth gekoppeld. Werkt vlekkeloos voor zowel contacten als ook muziek.
Echter: als je wil navigeren naar een adres van een contact op de telefoon dan komt altijd de melding “ongeldig adres”. Navigeren via een contact dat is aangemaakt in de auto werkt wel goed.

Wat blijkt:
- Telefoon-contact met adres Dorpstraat 3, Amsterdam wordt goed getoond maar kan niet gebruikt worden als geldig adres.
- Een in de auto aangemaakt contact toont hetzelfde adres als 3, Dorpstraat, Amsterdam en dit kan wel gebruikt om te navigeren.

Geprobeerd met 3 verschillende Android telefoons.

Iemand een oplossing voor dit probleem???

Alvast bedankt voor je reactie!

Grand C4 Picasso 2013, Intensive e-HDI115, intro-pack, leer-pack, panorama-dak

Profiel  
 
jp1980
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 19-12-2013

Gepost: 06 april 2014 06:29 PM
  [ # 1 ]

Heb helaas geen oplossing, maar kan wel melden dat ik het zelfde probleem heb. Ook met een android telefoon. Hopelijk komt er eens een firmware update want er zitten wel een aantal dingen in die mij toch wel een beetje storen ... Zo kon ik ook de tijd niet veranderen naar zomertijd zonder GPS synchronisatie uit te zetten. En het verdwijnen van de navigatie op de 12” wanneer je de 7” bedient (of zelfs maar het volume veranderd via je stuur) is ook gewoon raar ...

GCP4 eHDI115 business Rouge rubi met introductiepakket, pack drive assist, pack lounge en JBL hifi.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook