Xsara Picasso bj 2008 radio verloopstuk nodig?
Michelino
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 08-04-2014

Gepost: 08 april 2014 03:17 PM

Hey allemaal.

Ik heb al heel wat sites afgegaan voor een antwoord te zoeken,  maar zonder geluk…

Ik wil een nieuwe radio plaatsen.  Zou graag stuurbediening en zou de andere gegvens van de display willen behouden.
Maar zo’n verloopstuk voor je BSI niet kapot te doen (power verloopstuk /CAN verloopstuk)  vindt ik niet voor xsara picasso 2008…


Kan iemand me verder helpen?  Of verduidelijken moest ik verkeerd begrepen hebben…


Dank u

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 april 2014 01:23 PM
  [ # 1 ]

Zoek eens even met de zoekfunctie. Er zijn al talloze topics over dit onderwerp geweest.

Die stekker MOET er tussen.

 

Profiel  
 
dolfijntje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 13-05-2014

Gepost: 14 mei 2014 04:58 AM
  [ # 2 ]

et voilà

http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&url=search-alias=electronics&field;-keywords=lenkradfernbedienungsadapter+xsara+picasso&rh=n:562066,k:lenkradfernbedienungsadapter+xsara+picasso

Je moet zelf wel even zoeken voor de juiste voor jouw auto.

Het ligt er verder wel aan welke aftermarket radio je in gaat bouwen omdat deze slechts voor een beperkt aantal merken beschikbaar is, en hier een ‘remote’ aansluiting aan de achterzijde op moet zitten. Ik heb voor mijn Xsara Picasso ook een dergelijk setje gekocht voor een Sony autoradio. Heb uiteindelijk besloten Yatour in te bouwen tot mijn af-fabriek radio het begeeft.

RDS zul je echter niet meer op je display krijgen, want die wordt dan over genomen op het display van je radio zelf.

Groetjes en veel succes

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook