CX Register Online: WordPress programmeur gezocht
jmmj
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 761
Geregistreerd: 08-11-2007

- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Gepost: 20 mei 2014 12:42 PM

Er is al zo lang sprake van: het online krijgen van het CX Register dat ik namens de CX Club inmiddels al een jaar of 7 geleden heb opgestart. Mijn prive-computer (en backup…) puilt inmiddels uit met informatie over zo’n 5000 CX-en op Nederlands kenteken, plus nog een dikke 1500 die inmiddels gesloopt zijn, en ook zijn er meer dan 10.000 foto’s. Vanaf het begin is het de bedoeling geweest om dit Register (uiteraard zonder persoonsinformatie) beschikbaar te maken op de website van de CX Club, maar dat is er nog steeds niet van gekomen.

Nu de website van de CX Club weer helemaal up-to-date is, lijkt het ons een mooi moment om hier werk van te maken. Maar helaas hebben we tot nu toe binnen de actieve leden van onze vereniging nog niemand kunnen vinden die in WordPress (de software waarmee de CX Club website is gemaakt) kan programmeren.

Er zijn in WordPress standaard plugins beschikbaar die een lijst kunnen weergeven, maar wij zouden graag een stapje verder gaan door foto’s van elke auto als thumbnail naast elk kenteken te plaatsen, en een aparte pagina met informatie en foto’s over de auto met dat kenteken te laten zien als er op de thumbnail wordt geklikt. Ook zouden er pull down menu’s moeten komen die het mogelijk maken om de gegevens te filteren, zodat bijvoorbeeld alleen de serie 1 turbodiesel Breaks worden getoond.

Heb je ervaring met het programmeren in WordPress en zou je ons willen helpen, neem dan contact op in dit draadje of via pm - bij voorbaat hartelijk bedankt!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 20 mei 2014 12:55 PM
  [ # 1 ]

Als ik naar dit voorbeeld kijk: http://www.makeuseof.com/tag/working-custom-database-tables-wordpress/ dan is het gewoon PHP wat je moet kunnen schrijven, dat vergemakkelijkt je zoektocht misschien.

Overigens, als je over een maand of wat nog niemand gevonden hebt dan PM me maar even dan wil ik wel helpen in de vrije tijd die ik af en toe nog heb.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook