Klepseal zit los
ijcobar
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 435
Geregistreerd: 12-05-2014

Gepost: 31 mei 2014 11:00 AM

Mijn motor ( 23ie) is net gereviseerd en heeft nu 1000km gelopen. Gister kwam ik terug van een ritje en begon ie me toch een partij blauw te roken bij stationair draaien! Niet normaal meer.
Vanochtend de kleppendeksel maar eens gelicht en wat schetst mijn verbazing? Klepseal uitlaatklep 4 zit helemaal bovenaan Confused Vorig jaar dit geintje ook al een keer gehad en de kop naar een ander revisiebedrijf gebracht. Iemand dit eerder meegemaakt?

Profiel  
 
C5V6-CXGTITURBO2
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 220
Geregistreerd: 06-04-2007

- ID/DS Dspecial
Gepost: 31 mei 2014 11:13 AM
  [ # 1 ]

Yep ik heb precies hetzelfde gehad alleen bij mij waren het er 4 en geen 1
Ik heb alleen de auto terug gebracht en niet de kop omdat ik geen zin had om het allemaal weer op te schroeven
Ze dachten eerst aan slechte serie seals. Achteraf bleek dat ze gewoon die seals niet goed hadden aan gedrukt.
Ze hebben het allemaal netjes opgelost moet ik zeggen. zelfs nadat ik boos ben geweest omdat ze de draad van de bougies in de kop hadden vern@#$%^...
Maar ik zou gewoon terug gaan met foto,s of als het in de buurt is met de dame en laten zien!
Succes!

Greetz Martijn joint

Profiel  
 
ijcobar
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 435
Geregistreerd: 12-05-2014

Gepost: 31 mei 2014 11:28 AM
  [ # 2 ]

Heb net met Daniel van Citrest gesproken, hij heeft dit geintje 3 keer achterelkaar gehad met zijn eigen auto. Wat blijkt nou, de vervangende klepgeleiders ( originele zijn er niet meer),gaan niet samen met de originele seals….... Zijn revisiebedrijf gebruikt seals van Mercedes maar dan moet er wel een randje van de geleider afgedraaid worden! Zijn we weer lekker mee, maandag eens even bellen met het bedrijf wat mijn kop gedaan heeft.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook