mooi zo zonder al die plakkers! heeft mijn GTI ook!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
mooie auto gefeliciteerd
C3 SITE Kijk ook voor jou foto’s
Bergen en dalen ontmoeten elkaar
niet maar mensen wel!!
Gr Jan en Annie.
hel1 schreef:mooi zo zonder al die plakkers! heeft mijn GTI ook!
Een Picasso GTI :
:
:photo pls
Mooi zonder de logo´s egres.
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Zonder logo’s is niet mijn smaak, veel te kaal met logo’s vind ik het mooier!
Zo zie je maar weer smaken verschillen.
Voor de rest wel een mooie picasso!
Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE
wat me pas na het afhalen van de auto is opgevallen, die dakgoten, da trekt op niet veel he
er staan zo vier verankeringsbeugels op, vermoedelijk voor een porte-bagage
maar dat die zo open en bloot staan, pffff, ranzige afwerking….
iemand hiervoor een oplossing?
_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L
[egres] schreef:wat me pas na het afhalen van de auto is opgevallen, die dakgoten, da trekt op niet veel he
er staan zo vier verankeringsbeugels op, vermoedelijk voor een porte-bagage
maar dat die zo open en bloot staan, pffff, ranzige afwerking….
iemand hiervoor een oplossing?
Ja, dat was mij ook opgevallen bij onze nieuwe Picasso van eind december 2005. Ik stond boven uit het slaapkamerraam te kijken naar de nieuwe aanwinst en toen viel het mij pas op. Ik dacht dat men vergeten was kunststof strips aan te brengen maar dit bleek bij navraag (hoe naïef..) niet zo te zijn.
Het is inderdaad geen gezicht; misschien heeft het ook nog invloed op de aerodynamica ?





















Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
KWIJLLLL, wil ik ook
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl














































Totaal aantal Berichten: 43391
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
hel1 schreef:mooi zo zonder al die plakkers! heeft mijn GTI ook!
zeker al gejat….. leuk he amsterdam….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
lanina schreef:
Ja, dat was mij ook opgevallen bij onze nieuwe Picasso van eind december 2005. Ik stond boven uit het slaapkamerraam te kijken naar de nieuwe aanwinst en toen viel het mij pas op. Ik dacht dat men vergeten was kunststof strips aan te brengen maar dit bleek bij navraag (hoe naïef..) niet zo te zijn.
![]()
Het is inderdaad geen gezicht; misschien heeft het ook nog invloed op de aerodynamica ?
aerodynamica? zou kunnen, maar dat betwijfel ik… het is gewoon geen zicht
_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L
zandvoorta schreef:Mooi ding man
Wij lopen ook al met het idee om na de xantia op een picasso over te gaan dus hoor graag hoe ie bevalt
Wij ook….je hebt het over de vering..hoe is die tov de xantia..
hoi René, ‘n oude bekende… van op het xantiaforum
welnu, ik schreef het al eerder, de vering van de Picasso vergelijken met de vering van een Xantia is als appels met peren vergelijken, helaas….
‘een citroen’ is pas een citroen als er hydraulische veren onderstaan…
en dat heeft onze Picasso niet, wat hem in mijn ogen behoorlijk wat min-punten bezorgt ...
het veercomfort, of de afwezigheid van dat comfort, is wat me stoort aan de Picasso
het is een zalige wagen, met een fijne soepele motor, ruim en comfortabel, maar de vering komt nog niet bijna in de buurt van m’n Xant….
ik zou zeggen, rij er is mee, en stap dan terug in je Xantia of een andere hydraulische citroen (XM, BX, ....) een citrofiel gaat dan volgens mij toch weer naar het veercomfort van een hydraulische koekenblik….
waarom ik niet? ik stond er op om een auto te kopen met een hoge instap, dus kwam een mpv op de eerste plaats…
_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L
Dat van de vering doet pijn, maar ik wil het wel eens proberen….tijd voor een proef….
Ik ben er gelukkig met de vrouw uit…ik wil hoe dan ook een Citroën
Ze vind een picasso verschrikkelijk mooi, dus doen we wat water bij de wijn
hier hetzelfde probleem René (nou ja, probleem…), ik wou een Berlingo of een C5
in het geval van de Berlingo zou het een nieuwe zijn, een C5 zowieso een tweedehands, 1 omdat het nieuwe model niet om aan te zien is, 2 omdat ik geen nieuw C5-budget heb
m’n ega wou geen Berlingo, maar zag een Renault Megane Cabrio wel zitten, en dat was nu wel het laatste dat in me op kwam, een cabrio ( *huiver*)
zij zag dan de Picasso wel zitten, die zie ik ook graag, maar de bolle achterzijde is niet zo echt ‘mijn dada’... hier dus ook het verhaal van wijn en water ....
_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L
hehe…nou ik vind het wel een mooie wagen!
even een proefrit scoren
[egres] schreef:wat me pas na het afhalen van de auto is opgevallen, die dakgoten, da trekt op niet veel he
er staan zo vier verankeringsbeugels op, vermoedelijk voor een porte-bagage
maar dat die zo open en bloot staan, pffff, ranzige afwerking….
iemand hiervoor een oplossing?
Die gaan er niet zo makkelijk af als de logo´s hoor egres…
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......