2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Contactslot geschakelde verlichting en radio ‘97 1,9D 600
Gepost: 05 juli 2014 10:25 PM
  [ # 16 ]

Heb je de radio er al uit gehad Carver? Normaal gesproken hoort er gewoon een din-stekker te zitten die je achter in de radio steekt. Wanneer de radio niet contactgeschakeld is, is hier waarschijnlijk mee geprutst.

Profiel  
 
carver
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 136
Geregistreerd: 31-12-2013

- Ami 8 Break
Gepost: 05 juli 2014 10:36 PM
  [ # 17 ]

Was ‘t maar zo makkelijk voor ze als via dit forum problemen met ouwe citro’s oplossen !

Nog ff voor de gelijkgestemden die, aangemoedigd door dit topic, ook hun deurstijlschakelaars beginnen schoon te maken:

Beide veertjes uit de schakelaars braken min of meer spontaan tijdens het assembleren.
Ik gebruikte ballpen-veertjes ter vervanging en moest een beetje kloten voordat ze goed contact maakten.
Ze doen mee in het elektrische verhaal.
(natuurlijk kosten ze niks, maar nu heb ik ‘t lekker zelf gedaan, waren ‘zelf doen’ niet mijn eerste woordjes, hoezo ‘pappa’ of ‘mamma’)

Graddus,
Jazeker, ik heb ‘m zelfs verplaatst, van achter het luikje naar erboven. Mij was het toen een zorg.
Nog steeds is het minder belangrijk maar wel fijn als die uit gaat zonder contact.
Morgen weer een dag, thanks

wie ‘t kleine niet leert, doet ‘t grote verkeerd

Histoire: 2CV4, 2CV6, AK400, Ami Super Berline, Ami Super Break, Ami 8 Service Tol., Ami 8 Break, Acadyane, en diverse niet-citro’s.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook