Kent iemand deze auto?
Gooi
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 11-08-2007

- Xantia 2.0 HDI break 90+
Gepost: 08 juli 2014 05:45 PM

Ik zie op marktplaats deze advertentie staan:
klikkerdeklik

Kent iemand deze auto?
Het korte lijstje bekende problemen in de advertentie is nou niet echt schokkend.
Maar de lage vraagprijs betekent volgens mij
- of de adverteerder heeft geen idee
- of het is een gevalletje ‘als het te mooi is om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk te mooi om waar te zijn’, oftewel, de adverteerder weet heel goed dat er van alles mis is met die auto maar wil geen eerlijke advertentie maken.

Ik ben inderdaad weer aan het kijken om een BX aan te schaffen, die wat mij betreft niet de hoofdprijs hoeft te kosten. Tegenwoordig heb ik geen auto nodig en is het puur voor het rijplezier dat ik een BX zou willen. Maar voordat ik hier op het forum weer helemaal door de mangel gehaald wordt omdat ik onverstandig te werk ga, eerst maar eens een beetje rondvragen Wink

Profiel  
 
Marviin
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1312
Geregistreerd: 20-06-2011

- BX 16 TRS
Gepost: 08 juli 2014 05:53 PM
  [ # 1 ]

Gezien de naam van de adverteerder zal hij er wel iets van weten. Maar om zeker te zijn of het iets is kan je het beste even langs gaan natuurlijk!

1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk

Profiel  
 
tim1993
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013

- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Gepost: 08 juli 2014 05:54 PM
  [ # 2 ]

Ik had die advertentie ook gezien en mijn conclusie was dat het wel een eerlijk persoon was. Als ik jou was, en je durft t aan, zou ik gewoon langs gaan en kijken hoe de BX loopt en rijdt. Dan kom je er gauw genoeg achter of er ergens speling op zit of iets dergelijks. Wel mooi dat de standaard roestplekken nog goed zijn, is voor mij een indicatie dat het verhaal van de adverteerder wel klopt (gestald etc). Succes met de zoektocht!

BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99

Profiel  
 
Prowl
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 763
Geregistreerd: 11-09-2010

- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
Gepost: 08 juli 2014 07:12 PM
  [ # 3 ]

Gewoon een eerlijke BX prijs waar je nog 1000,= in kan stoppen

Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….

Profiel  
 
drjaegers
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 08-11-2008

Gepost: 09 juli 2014 06:00 PM
  [ # 4 ]

De auto was van mij en is zojuist verkocht. Het was een eerlijke advertentie, inclusief de reden van verkoop: te ziek om er zelf aan te gaan werken.
Had er zelf het dubbele voor betaald. Maar aangezien er nu niemand een redelijke prijs wilde betalen heb ik besloten dan maar met verlies een einde aan dit verhaal te maken.
Wel geinig dat ik nu dit bericht lees omdat ik een andere vraag heb…
H. uit P., ik wens je veel plezier met deze roestvrije dame.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook