12 Volt aansluiting in de kofferbak C4 New (2011)
RobT6
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 06-07-2014

Gepost: 06 juli 2014 08:44 PM

Hey,

Nu de vakantie er aan komt wil ik toch ij mijn C4 New een 12 Volt aansluiting in de kofferbak creëren.
Helaas ontbreekt deze aansluiting op dit moment in de kofferbak.

De bekleding heb ik al los gehad, en de originele positie van de aansluiting ken ik, maar ik kan er niet achter komen wat de originele aansluitpunten zijn.

Ook zit de originele positie dicht bij de canbus, dus daar wil ik ook niet zomaar aan komen.

Heeft iemand dit eerder gemaakt?
Tevens zoek ik de positie van de 3e zekeringenkast. Er zit een voorbereiding voor een aansluiting namelijk welke met 16 A afgezekert kan worden.

Profiel  
 
henkiehenk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 12-04-2008

Gepost: 06 juli 2014 09:41 PM
  [ # 1 ]

Vreemd ik heb er wel een in de kofferbak standaard ..maar kan je die niet van de midden console af takken .door lussen ..of zit er daar ook geen een voor de achter passagiers. .
Gr henk

citrofiel /dieselmonteur scheeps ,,
werkplaats SHM stoom Hoorn en chef trein stoom

Profiel  
 
RobT6
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 06-07-2014

Gepost: 06 juli 2014 11:02 PM
  [ # 2 ]

Helaas niet, het gat zit er wel, en ik heb er in het verleden nooit echt naar gekeken.

In de middenarmsteun het ik er ook geen zitten, alleen de standaard aansluiting in de middenconsole, naast de USB aansluiting.

Met doorlussen ben ik een beetje huiverig. Ik wil er een koelbox op aansluiten, en heb nog navigatie en telefoonlader.
De standaard voor is op 10 A afgezekerd.

Profiel  
 
henkiehenk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 12-04-2008

Gepost: 07 juli 2014 08:35 AM
  [ # 3 ]

Liggen er wel stekker al in de kofferbak ...telefoon lader en navigatie pakken niet veel amp ..en de koelbox wat pakt die aan amp ..als er al stekkers liggen dan kan ik kijken bij mijn c4 welke het is ..maar je zal wel een psa citroen stopcontact moeten hebben voor die stekker .

citrofiel /dieselmonteur scheeps ,,
werkplaats SHM stoom Hoorn en chef trein stoom

Profiel  
 
RobT6
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 06-07-2014

Gepost: 07 juli 2014 09:53 AM
  [ # 4 ]

Ik rij denk ik vanmiddag maar even lans de garage.
De koelbox pakt ca. 4 A, en een telefoonlader zal piek 2 A zijn, en dan kom je snel richting de zekering.

Ik kan niet direct de stekker ook vinden trouwens. We gaan het gewoon vragen.

Profiel  
 
RobT6
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 06-07-2014

Gepost: 09 juli 2014 10:31 AM
  [ # 5 ]

Helaas heeft de garage dit nog nooit zelf aangelegd, en was men ook verbaasd over de vraag.
Dit wordt aanstaande zaterdag maar even een zoekklusje.

Desnoods maar een draad trekken vanaf de accu naar achteren, maar ik wil hem graag geschakeld hebben op het contact…...

Profiel  
 
jellejawa
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 214
Geregistreerd: 22-11-2012

Gepost: 10 juli 2014 09:20 PM
  [ # 6 ]

In onze C4 van 2011 wel standaard aanwezig. Maar is een Business uitvoering, die hadden dit. Verder weet ik er helaas niets van, maar ben er wel blij mee omdat bij ons ook een koelbox mee ging op vakantie.

C4 1.2 Pure Tech Shine van 2016.
16 inch “Boston” velgen met winterbanden.
16 inch “Boston” velgen met zomerbanden.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook