Nieuw op ‘t forum
emilej
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 10-08-2014

Gepost: 11 augustus 2014 08:58 PM

Hoi, mijn naam is Emile, 63 jaar, gehuwd en woonachtig in Tilburg. Ooit begonnen in een mini en na vele Renaults en zelfs twee Opels, nu al zo’n 25 jaar Citroenrijder. Reed eerder ‘n BX en Xantia en nu mijn vijfde Picasso. Twee weken geleden weer eens een nieuwe gekocht, wat een prachtige technologie en honderden ontelbaar vele mogelijkheden via het mooie touchscreen. Het lukte me niet een boodschap op ‘t forum te plaatsen dus vraag ik hier of iemand ervaring heeft met Nanotechnologie. Woon in Tilburg en heb ‘n offerte voor totaal 375 euro excl btw voor lakwerk en ramen. Is het de moeite en de kosten waard?

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 11 augustus 2014 09:56 PM
  [ # 1 ]

Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe Picasso gewenst! E-mailadressen plaatsen we hier niet in forumberichten, want discussies voeren we juist op het forum. We hebben al diverse evenementen met DSH Repair in ‘s-Hertogenbosch georganiseerd, waarover iedereen laaiend enthousiast is.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook