Hmmm, ik meen toch een type 2 te zien met een andere kleur… ![]()
Ik denk dat hij bedoeld dat hij die dingen gemaakt heeft om die veerpoot-door-de-motorkap situatie te voorkomen. En als voorbeeld die grijze type 2 liet zien.
Mooi bx trouwens!
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Aha!
preventief dus…
In Servië zijn de wegen misschien slechter?
Ik heb het nog nooit gezien bij een BX, alleen als ie erg verroest is zou het kunnen, maar dan helpt die beveiliging ook niet…
Hoewel, wij hebben verkeersdrempels.
Bestaat er trouwens een Servische vertaling voor “verkeersdrempel”?

Bij ons in de wijk zijn ze zo hoog dat je met max 20 km/h er overheen kan (BX) anders slaat ie op z’n eindstop.
Alleen een DS en een 2CV kan die drempels aan…
Ze zijn veel hoger dan op bovenstaande foto.
H@ns schreef:In Servië zijn de wegen misschien slechter?
Ik heb het nog nooit gezien bij een BX, alleen als ie erg verroest is zou het kunnen, maar dan helpt die beveiliging ook niet…Hoewel, wij hebben verkeersdrempels.
Bestaat er trouwens een Servische vertaling voor “verkeersdrempel”?
Niet te wegen, maar je hebt gelijk dat ze slecht zijn, maar gaat om vermoeidheid en banden scheuren, een vriend, dat gebeurde toen hij parkeerde de auto, dus de snelheid was 5 km / h.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Enerzijds een mooie oplossing met die beugels, maar als je het stuur draait zie je normaal de veerpoot flink heen en weer kantelen, kan dat met die beugels nog steeds?
Eveneens ben ik tevens ook.
Al het werk en geen storing.
super, mooie BX!
BMW E91 2,0 d, Renault Twingo 1.2 2004, Partner 2021 , Minarelli 50 cc 1965









