Even voorstellen en wat vraagjes…
Robert de k
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 28-08-2014

Gepost: 28 augustus 2014 11:27 PM

Dag allemaal,

Ik heb mijn oog laten vallen op een C4GP. Zou t doorgaan,  dan ben ik sinds mijn allereerste auto,  een saxo,  weer terug bij citroen Smile

Het gaat om een 1.6thp collection van 3-2012 met 58dkm.  Mooie inruilprijs,  nog 1.5jr fabrieksgarantie. Zou zo maar door kunnen gaan Smile

Had nog wat losse vraagjes. Kan de dealer niet blijven bellen Smile  dus misschien hebben jullie antwoord. Kan niet garanderen dat t bij deze blijft maar denk niet dat ze heel moeilijk zijn… Vooral praktische dingetjes. Alle hulp is welkom!

- is de bak in dat jaar altijd Egs of loop ik kans op de oudere eb6v?
- zit er een 12v aansluiting in de bagageruimte?
- er zit een myway systeem in.  Ondersteunt dat inmiddels streaming audio via BT?  Of zit er misschien standaard een aux ingang ergens?

Dank vast!

Profiel  
 
Max BrainBox
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 75
Geregistreerd: 29-09-2009

Gepost: 01 september 2014 04:28 PM
  [ # 1 ]

Ik heb mijn tweede GC4P en was feitelijk meer tevreden van de EBV6 dan de nieuwere EGS, minder schakelfouten (te hoog of lage versnelling) en ook stiller in het feitelijke schakelen.
Die 12V hangt van de uitvoering af, daar heb ik geen idee van voor een Collection.
De oude RT5 en de nieuwe eMyWay (RT6) ondersteunen BT streaming, voor de MyWay weet ik het ook niet. Of er een AUX/USB is hangt dan weeral van de uitvoering af.

Veel geluk ermee!

2 x BX, 2 x Xantia, 2 x C4 Picasso—> 6 x gelukkig

Profiel  
 
Robert de k
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 28-08-2014

Gepost: 06 september 2014 09:49 AM
  [ # 2 ]

Hij is gekocht!!
17 sept ophalen. Beetje gemengde gevoelens want onze IX35 beviel ook prima,  maar kan t toch niet laten weer n keertje een tijdje citroen te rijden. 😄

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook