2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Wat niet in de folders staat
boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 803
Geregistreerd: 08-05-2005

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 02 november 2011 11:19 AM
  [ # 16 ]

Misschien handig om dan op zoek te gaan naar een demo C3 met een luxe radio en zelf luisteren of je het wat vindt? Eigen cd/mp3 speler mee met favoriete muziek?

En wbt kledinghaakjes, handgrepen en make-up spiegels: geen handgrepen, geen kledinghaakjes en make-up spiegel in zonneklep als je geen zenith voorruit hebt. Bij die laatste zitten heel dunne zonneklepjes zonder ruimte voor die spiegeltjes. Handgrepen heb ik nog nooit begrepen, mis ik niet. Kleding haakjes kun je natuurlijk oplossen met zo’n add-on kleding hanger achter de voorstoel, hangt het ook niet in het zicht. Als dat showstoppers zijn ben je toch niet geschikt voor een Citroën tongue wink

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  
 
JB2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 127
Geregistreerd: 06-10-2011

Gepost: 02 november 2011 11:34 AM
  [ # 17 ]
boeman schreef:

Als dat showstoppers zijn ben je toch niet geschikt voor een Citroën tongue wink

Smile nee hoor, maar het is zo basic dat het opvalt als het er niet op zit, toch?
De Zenith-ruit zou ik overigens niet nemen. Glas boven je is op zich wel lekker hoor, ik had een glazen panoramadak in mijn FIAT 500, maar ik vind de C3 met zo’n ruit ...niet zo mooi (aan de buitenkant dan, wat niet de kant is waar ik hem zelf het meeste zal zien, dus waar hebben we het over?  Wink )

Voorheen: FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo SW, Grande Punto, Grande Punto Turbo, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto Evo, Citroën C3, Renault Clio Estate, Peugeot 208. Nu: Peugeot 308. Binnenkort: Citroën C4 2021 Puretech 130 Shine.

Profiel  
 
janP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 27-10-2011

- C3 e-HDi Selection
Gepost: 07 november 2011 03:06 AM
  [ # 18 ]
Peteryed schreef:

En als je de auto uitzet en van contact af, je drukt dan de ruitenwisser handel nog een keer in en de ruitenwissers staan omhoog. Wel makkelijk als je er bescherming onder wil doen voor vorst.

bedankt voor de tip!

Profiel  
 
janP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 27-10-2011

- C3 e-HDi Selection
Gepost: 07 november 2011 03:07 AM
  [ # 19 ]

verlichting aan, motor uit: verlichting uit
motor uit, verlichting aan: verlichting blijft aan

Profiel  
 
janP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 27-10-2011

- C3 e-HDi Selection
Gepost: 07 november 2011 03:25 AM
  [ # 20 ]
boeman schreef:

Misschien handig om dan op zoek te gaan naar een demo C3 met een luxe radio en zelf luisteren of je het wat vindt? Eigen cd/mp3 speler mee met favoriete muziek?

En wbt kledinghaakjes, handgrepen en make-up spiegels: geen handgrepen, geen kledinghaakjes en make-up spiegel in zonneklep als je geen zenith voorruit hebt. Bij die laatste zitten heel dunne zonneklepjes zonder ruimte voor die spiegeltjes. Handgrepen heb ik nog nooit begrepen, mis ik niet. Kleding haakjes kun je natuurlijk oplossen met zo’n add-on kleding hanger achter de voorstoel, hangt het ook niet in het zicht. Als dat showstoppers zijn ben je toch niet geschikt voor een Citroën tongue wink

Na 30 jaar en 15 auto’s heb ik de handgrepen en kledinghaakjes (helaas) nog nooit gebruikt.. en ook op het Zenith klepje past een 3,- Halfords spiegeltje, indien gewenst.

Profiel  
 
JB2
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 127
Geregistreerd: 06-10-2011

Gepost: 07 november 2011 09:16 AM
  [ # 21 ]
janP schreef:

verlichting aan, motor uit: verlichting uit
motor uit, verlichting aan: verlichting blijft aan

Gelukkig niet het Duitse systeem van licht dat blijft branden, waar je dan met zo’n irritant piepje op gewezen wordt.

Als je de verlichting ontsteekt nadat de motor is uitgeschakeld, kun je dan ook de tijd instellen hoe lang die blijft branden, of gaat hij door totdat de accu leeg is?

Voorheen: FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo SW, Grande Punto, Grande Punto Turbo, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto Evo, Citroën C3, Renault Clio Estate, Peugeot 208. Nu: Peugeot 308. Binnenkort: Citroën C4 2021 Puretech 130 Shine.

Profiel  
 
janP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 27-10-2011

- C3 e-HDi Selection
Gepost: 07 november 2011 06:42 PM
  [ # 22 ]
JB2 schreef:
janP schreef:

verlichting aan, motor uit: verlichting uit
motor uit, verlichting aan: verlichting blijft aan

Gelukkig niet het Duitse systeem van licht dat blijft branden, waar je dan met zo’n irritant piepje op gewezen wordt.

Als je de verlichting ontsteekt nadat de motor is uitgeschakeld, kun je dan ook de tijd instellen hoe lang die blijft branden, of gaat hij door totdat de accu leeg is?

Als je met uitgeschakelde motor de verlichting aan doet en het portier opent, klinkt eerst het ‘Duits piepje’. Het licht blijft branden ook na afsluiten van het portier en de fade tijd is omgekeerd evenredig met de spanning in de accu.. zeg ik dat goed?

Profiel  
 
janP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 27-10-2011

- C3 e-HDi Selection
Gepost: 22 februari 2012 12:20 AM
  [ # 23 ]

De hoedenplank van de C3 is voorzien van een verdieping waar precies 3 Baguettes of 2 Flûtes in passen.. toeval of doordacht design?

Profiel  
 
stereo
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25
Geregistreerd: 25-04-2010

Gepost: 04 april 2012 09:16 AM
  [ # 24 ]
janP schreef:
JB2 schreef:
janP schreef:

verlichting aan, motor uit: verlichting uit
motor uit, verlichting aan: verlichting blijft aan

Gelukkig niet het Duitse systeem van licht dat blijft branden, waar je dan met zo’n irritant piepje op gewezen wordt.

Als je de verlichting ontsteekt nadat de motor is uitgeschakeld, kun je dan ook de tijd instellen hoe lang die blijft branden, of gaat hij door totdat de accu leeg is?

Als je met uitgeschakelde motor de verlichting aan doet en het portier opent, klinkt eerst het ‘Duits piepje’. Het licht blijft branden ook na afsluiten van het portier en de fade tijd is omgekeerd evenredig met de spanning in de accu.. zeg ik dat goed?

volgens mij zit er een follow-me-home verlichting op, contact uit, lampen uit, een keer grootlicht signaal geven en uitstappen. lichten bliiven 3 minuten nabranden. als je het goed doet, hoor je geen piepen bij het uitstappen.

als je wel een piep hoort, zijn je lampen aan en die gaan door tot de accu leeg en overleden is, heb ik helaas ervaring mee

Profiel  
 
janP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 27-10-2011

- C3 e-HDi Selection
Gepost: 04 april 2012 10:24 PM
  [ # 25 ]

dank je STEREO! je hebt gelijk vwb de functie, de lichten blijven een krappe minuut nabranden (lang genoeg).

Profiel  
 
janP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 13
Geregistreerd: 27-10-2011

- C3 e-HDi Selection
Gepost: 30 september 2014 01:36 AM
  [ # 26 ]

Per ongeluk ontdekt: als de service-km stand is overschreden en je houdt bij uitgeschakeld contact de dagteller knop in, en zet dan het contact aan… dan reset je de serviceteller terug naar 0. Handig voor de thuis-sleutelaar!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook