LHM slang vd voorraadbol kapot
metaaltebbes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 26-10-2014

Gepost: 26 oktober 2014 04:28 PM

Dag Citrofielen,ik heb een probleem met mijn Xantia uit 1997…
De slang vd voorraadbol is gescheurd(tenminste ik geloof dat de bol die na opening vd m otorkap in het midden onder het luchtfilter op het blok gemonteerd de voorradbol is)Nu heb ik zelf een stukje radiatorslang met een paar slangklemmen er op gezet als noodoplossing,ik heb nl de leiding ff nagelopen en het is een flinke slang met vertakkingen op het LHM reservoir,dus ik ben eerlijk gezegt bang voor de prijs….Zijn hier aftermarket (merkloze) slangen voor te krijgen,iemand enig idee wat dit ongeveer gaat kosten,ben zelf best handig,maar als er in omgeving Den Bosch,Eindhoven…enz een Handige Harry zit hoor ik het graag???Of evt 2de hands van een sloper…ook al goed.Ik hoor het graag,enige haast is wel geboden zit nl middenin een verhuizing…mooiste van alles is dat ik de auto net 3 dagen heb en er dus nog geen doos mee verhuisd heb.Alvast bedankt,gr Frits Het gaat om een 2.0 16 klepper uit 1997

Profiel  
 
cotr
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 02-05-2006

Gepost: 26 oktober 2014 06:19 PM
  [ # 1 ]

Hoi Frits,
Welkom op het forum. Ik kan je hier niet mee helpen, maar vermeld even wat voor motor er in je xantia ligt, dat maakt het makkelijker om een gericht antwoord te geven.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook