geen vermogen bij lage toeren
Hans Veltkamp
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 25-12-2012

Gepost: 26 oktober 2014 11:44 PM

Hallo Allemaal,

Ik heb een xsara 1.6i break Van 2003 al een tijd kamp ik met het volgende probleem met op treken even geen vermogen geef gas maar hij klimt slecht in toeren pas bij 1500 toeren gaat het beter maar schokt wel bij warme motor erger loopt ook niet fijn stationair 750 toeren nu . bij het uit lezen geeft hij geen storingen aan sins een week geeft hij aan dat hij een beurt moet hebben maar naast het sleuteltje geeft hij ook een a aan en een f met het contact aan zetten waar de km stand staat wat houd dit in .
Nu ben ik van normale benzine shell shell v power gaan tanken eerste tank nu leeg en weer v power getankt hij lijkt wel beter te gaan lopen trekt normaal en het schokken met gas geven is ook minder zo niet weg ook lopt hij beter stationair nog steeds 750 toeren maar wel mooier .

Wie kan mij helpen hier mee

Profiel  
 
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 27 oktober 2014 09:55 PM
  [ # 1 ]

Is dat f teken geen oliepijlstok? Verder zou ik beginnen met onderhoud. Hoe oud zijn bv de bougies?

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 28 oktober 2014 09:09 PM
  [ # 2 ]

Bouke, yep olie pijl,  Hans neem aan dat je een 1,6-16V hebt?  Als je start, krijg je in display ( km,teller)  oliepijl F.ooooo, oliepijp oké, of F.- - - - -  oliepijl laag/ leeg,  dan km- stand tm service beurt, en dan huidige km stand, waarvan uit 2 standen kan worden gekozen, à of b

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook