Kleurnummer C35 wit
Oldoie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 95
Geregistreerd: 26-03-2013

Gepost: 24 november 2014 10:10 PM

Weet iemand het kleurnummer van een C35 ‘84 wit camper?
Bedankt!

Afbeelding Bijlagen
klein.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Een kat is toch goedkoper! broken

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7527
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 24 november 2014 11:53 PM
  [ # 1 ]

Leuke camper, dat iets verhoogde dak zorgt net voor wat extra stahoogte.

Bij veel Citroens is ergens een stempel of stikker met een kleurcode, bij mijn C35 heb ik die niet kunnen ontdekken.Als het een Citroen-kleur is, zou ik gokken op Blanc Meije, het wit dat ook tot op het laatst toe op de 2cv geleverd werd. Dat is ook echt ‘wit’ wit, zonder gele of groene zweem erdoor. De Citroen kleurcode voor blanc meije is in de jaren ‘70 AC088. In de jaren ‘80 werd dat de lettercode GWB. Met deze twee codes moet een goede verfhandel je wel aan de goede kleur kunnen helpen. Ik durf geen garantie te geven: Mijn beige/grijze C35 had wel drie verschillende tinten. Voor dat beige/grijs heb heb ik de kleurcode niet kunnen achterhalen. Was ook een nogal duffe kleur die Citroen niet op personenauto’s heeft gebruikt. Dat kan met het wit van jouw bus natuurlijk ook zo zijn: net een andere tint dan bij de personenauto’s.

Is het ding in het verleden nooit overgeschilderd? Oftewel: is dit wit wel de oorspronkelijke kleur?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook