zou graag mijn knipperlichten willen aansluiten op de cv
jigsaw050
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 26-11-2014

Gepost: 26 november 2014 03:51 PM

Hallo,

Ik heb cv met ab en nu zou ik graag de knipperlichten willen laten branden met open en dicht doen.
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb het hele forum afgespeurd en ben helaas niets wijzer.
Heeft iemand een schema, maar dan in jip en janneke taal? Of foto’s van welke stekker het moet zijn en welke draden.

Ik wacht met smart af op een reactie.

met vriendelijke groet,

een mede citroën rijder.

Profiel  
 
Rens
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 269
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 27 november 2014 04:41 PM
  [ # 1 ]

Je zou moeten uitpluizen waar de CV mee wordt aangestuurd. (Heb je een met afstandbediening of zonder?). Als je dat weet en meet wat er gebeurt, kun je ongetwijfeld daar iets vanaf tappen richting de knipperlichtrelais.

Leuk idee, ik ga met je meedenken hierover! Smile

Profiel  
 
Rens
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 269
Geregistreerd: 21-12-2005

Gepost: 27 november 2014 04:51 PM
  [ # 2 ]

Net de Haynes even bekeken en er is een ‘Central Locking Unit’ , waar die precies zit, geen idee, maar het is het uitzoeken waard! Smile

Profiel  
 
jigsaw050
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 26-11-2014

Gepost: 29 december 2014 05:17 PM
  [ # 3 ]

Hallo,

Sorry voor de late reactie, maar mijn koppeling dacht van doe het nu zelf maar.  Grrrr
Deze moest eerst even vervangen worden.

Maar om terug te komen op het knipperlicht verhaal is het mij nog steeds niet gelukt.
Heb nu meerdere mensen gesproken en deze weten het allemaal ook niet ( ja ergens bij mijn zekeringskast)
Ik heb geprobeerd om het bij mijn gevarenknipperlicht weg te halen, maar dan werkt er maar 1 kant.
Ik heb het bij de relais geprobeerd weg te halen maar daar krijg ik mijn handen niet tussen. heb zelfs alle moeren los gedraaid.

Het is een aftermarket setje met afstandbediening wat overigens goed werkt. 

Hoop echt dat iemand mij kan helpen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook